برگزاری بیش از هزار و 600 برنامه در 41 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس/5 برابر شدن اقدامات اجرایی کانون

برگزاری بیش از هزار و 600 برنامه در 41 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس/5 برابر شدن اقدامات اجرایی کانون
   
برگزاری بیش از هزار و 600 برنامه در 41 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس/5 برابر شدن اقدامات اجرایی کانون |||| ||||

سرپرست کانون پرورش فکری فارس همزمان با دهه فجر از اجرای هزار و 640 برنامه در 41 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد. 

 
 
 
به گزارش راستین آنلاین سعیدرضا کامرانی شنبه 11 بهمن در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد گفت :بهترین سرمایه هر خانواده کودکان و نوجوانان هستند، که به آنها توجه خوبی نشده است.
 
 
مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر فارس با اشاره به اینکه باید کودکان و نوجوانان را با آموزه های دینی و اسلامی تربیت کنیم، اضافه کرد :مسئولیت کارگروه تخصصی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر فارس به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرده شده است. 
 
کامرانی افزود: در راستای ایجاد فضای نشاط و امید همه ما موظفیم این شادی و نشاط را در سطح افکار عمومی جامعه تسری دهیم.
 
او با اشاره به اهداف این کارگروه تصریح کرد : برنامه ریزی و بستر سازی برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان ها و خدمات انقلاب اسلامی، زمینه سازی برای حضور و مشارکت هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان در برنامه ها و مناسبت ها به صورت مجازی با دستور العمل ها، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و الگو سازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در فضای مجازی، تشویق کودکان و نوجوانان برای ایجاد انگیزه در قالب برنامه های مجازی، بهره گیری از جذابیت های مورد پسند کودکان و نوجوانان با فضای فکری و عاطفی آن هااز موضوعاتی است، که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
کامرانی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر در 41 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس یک هزار و 640 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی اجرا خواهد شد، تاکید کرد: در بخش عمرانی سالن اختصاصی در رابطه با قصه گویی را افتتاح خواهیم کرد و ساختمان خیرساز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اوز هم به بهره برداری می رسد.
 
همچنین 2 جلد کتاب در مرکز آفرینش های ادبی کانون کودکان و نوجوانان فارس تهیه شده است و مجموعه شعر با نام «رد پای گیلاس» و مجموعه قصه به نام «قصه سیب» رونمایی خواهد شد.
 
او با اشاره به اینکه برنامه «از پیله تا پروانه» روایت 10 قصه با 10 لهجه است که در 10 نقطه فارس از جمله شیراز، نی ریز، فراشبند، کازرون، لار و نقاط عشایری خواهیم داشت، تاکید کرد: اجرای قصه های انقلابی توسط پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها و خلق آثار و کاردستی با موضوع دهه فجر از جمله برنامه هایی است در دهه فجر برگزار می شود.
 
 
کامرانی گفت: در بسیاری از نقاط استان فارس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود ندارد و فضای مجازی باعث شده است تا به تمام نقاط فارس ورود پیدا کرده اما امیدوارم به زودی کرونا از بین برود تا بتوانیم برنامه های حضوری را برگزار کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
482 کلیک ها  شنبه, 11 بهمن 1399 12:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا