زمستانی گرم و بانشاط برای کودکان ونوجوانان فارس

ثبت‌نام کارگاه‌های زمستانی آنلاین فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سرپرست کانون فارس، با اشاره به استقبال گسترده‌ی خانواده‌ها از کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی که به صورت مجازی تشکیل می‌شود تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری و به‌منظور غنی‌کردن و پر‌کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، فعالیت‌های این اداره کل در 58 مرکز ثابت، سیار و پستی به‌ صورت مجازی انجام شده است.
 
سعیدرضا کامرانی افزود: جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان ونوجوانان و اسامی مدرسان دوره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در پایگاه خبری به نشانی kanoonnews.ir و سامانه kpf.ir قابل مشاهده است که خدمات فرهنگی متنوعی را در بخش آموزش‌های مجازی به کودکان و نوجوانان عرضه می‌کنند. 
 
سرپرست کانون فارس با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مجازی در فصل زمستان تأکید کرد: در فصل زمستان نزدیک به 30 عنوان کارگاه برخط فرهنگی، هنری و ادبی تدارک دیده شده که به نسبت فصل پاییز از رشد قابل‌توجهی برخوردار است. 
 
کامرانی همکاری خانواده‌ها و حضور کودکان و نوجوانان سراسر استان فارس در این کارگاه‌ها را علاوه بر شناسایی و پرورش استعدادهای آنان، موجب افزایش نشاط، شادابی، روحیه و انگیزه برای پرداختن به فعالیت‌های درسی آنان برشمرد.
 
به گفته‌ی کامرانی، دوره‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی عبارتند: از داستان‌نویسی، نمایش، بازیگری، انیمیشن، سفال، بازی و سرگرمی، حال خوش زندگی، نقاشی، قصه‌گویی، نوشتن خلاق و شاهنامه‌خوانی. 
گفتنی است مهلت ثبت‌نام اعضای کودک و نوجوان سراسر استان فارس در کارگاه‌های برخط فصل زمستان سال جاری، تا هفدهم دی 1399 خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه fars.kpf.ir نسبت به انتخاب عناوین و زمان حضور در این کارگاه‌ها اقدام کنند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
248 کلیک ها  چهارشنبه, 10 دی 1399 14:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا