اعلام برنامه های دهه مقاومت، بصیرت و ولایت حوزه فرهنگ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از همراهی اهالی فرهنگ و هنر و بسیج هنرمندان فارس در برنامه های دهه مقاومت، بصیرت و ولایت خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین صابر سهرابی گفت: فعالیتهای فرهنگی، ادبی، هنری و مجازی در قالب شب شعر، پویش خانوادگی، تئاتر خیابانی، مسابقه کتاب و کتابخوانی، خوشنویسی، نمایشنامه خوانی، انتخاب رسانه برتر، مسابقات هنری، اجرای گروه های هنری در سطح شهر، تولید محتوی در فضای مجازی و افتتاح کانونی به نام سردار سلیمانی به اجرا در خواهد آمد.
 
او با اعلام افتتاح کانون فرهنگی هنری سردار سلیمانی در شیراز اظهار داشت: در آستانه سالروز حماسه 9 دی ماه مصادف با ایام فاطمیه، و یاد بود اولین سالگرد سردار دلها و یارانش و اربعین شهادت شهید محسن فخری زاده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و سازمان بسیج هنرمندان فارس، عناوین برنامه های فرهنگی، ادب و هنری دهه بصیرت را اعلام می دارد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) روزنهم دیماه را به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم در تاریخ ماندگار دانسته اند، از پویش خانوادگی سردار دلها با قرائت یک صفحه از قرآن کریم در منزل جمعه شب 21 دیماه خبر داد و افزود: گلواژه های مجلسی کوتاه به یاد یاس کبود حضرت زهرا(س) و سردار دلها شهید حاج سلیمانی و همراهانش و شب شعر مجازی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) تحت عنوان شب شعر یاس کبود، برگزار خواهد شد.
 
همچنین سهرابی بیان کرد: تئاتر خیابانی با موضوع سردار شهید سلیمانی و همچنین مسابقه کتابخوانی حضرت ام ابیها (س) و مسابقه کتابخوانی با نام شهید سردار، و خوشنویسی بخشی از حدیث کسا، و نمایشنامه خوانی مجازی با موضوع حضرت زهرا (س) و سردار سلیمانی نیز از جمله این برنامه ها می باشند.
 
انتخاب بهترین های رسانه در امر پویش خبری با موضوع مقاومت، بصیرت و ولایت از دیگر فعالیتی است که این مقام فرهنگی استان از آن خبر داد و گفت: فراخوان مسابقه خط، گرافیک، پوستر، استوری با موضوع بیانات مقام معظم رهبری درخصوص برنامه هسته ای و برجام و همچنین حضور گروه های هنری در 22 نقطه شهر برای اجرا در خصوص حمله به پایگاه عین الاسد در نظر گرفته شده است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پایان با اهمیت برشمردن راز و رمز ایثار و شهادت و توسل به ائمه معصومین و پاسداشت دلاورمردیهای سرداران انقلاب و جنگ تحمیلی و توجه به ولایتمداری، گفت: تولید محتوی ویژه فضای مجازی در قالب استوری، عکس و وضعیت با برپایی و برگزاری شب شعر مجازی مقاومت و دیگر فعالیت هایی که اشاره شد آنهم در طول این ایام ارزشمند که مصادف با چندین مناسبت همزمان شده، مایه بسی مباهات و همراهی نهادهای فرهنگی و اهالی فرهنگ، ادب و هنر است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
514 کلیک ها  سه شنبه, 09 دی 1399 17:05
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا