اعلام ویژه برنامه‌های هفته بصیرت در فارس

اعلام ویژه برنامه‌های هفته بصیرت در فارس
   
اعلام ویژه برنامه‌های هفته بصیرت در فارس |||| ||||

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به تشریح ویژه برنامه‌های هفته بصیرت در استان پرداخت و اعلام کرد که این برنامه‌ها در بیش از ۵۰۰ مسجد استان اجرایی می‌شود.


منصوره خسروبیگ/ راستین آنلاین: حجت الاسلام حسین ملک مکان دوشنبه ۵ دی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، ضمن یادآوری اینکه، به دنبال فتنه ۸۸، مردم فهیم و انقلابی ایران روزهای هشتم و نهم دی با برگزاری تجمع‌های باشکوه در سراسر کشور از نظام و آرمان‌های اسلامی دفاع کردند؛ بر لزوم پاسداشت آن ایام تحت عنوان هفته بصیرت، تاکید کرد.


رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: پس از فتنه‌ها، دشمن تحریم‌های بسیاری را تدارک دید و در خود فتنه نیز تخریب‌های بسیاری انجام شد که آثار و پیامدهای زیادی به همراه داشت، اما آنچه موجب شد حماسه ۹ دی آفریده شود، حضور مردم بود؛ ایمان دینی همه مردم را بسیج کرد تا در صحنه حضور داشته باشند.


ملک‌مکان همچنین گفت: خوشبختانه پس از فتنه ۸۸، همه سال مردم به یاد حماسه ۹ دی به میدان می‌آیند و راهپیمایی شکل می‌گیرد، اگرچه در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا این مهم با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد و امسال هم تدبیری شده که در هفته بصیرت و پس از آن در دهه مقاومت برنامه‌های متعددی برگزار شود.


او با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۹ دیماه تجمع مردم شیراز ساعت ۱۰ صبح در بست شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: این تجمع با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و با سخنرانی "سردار محمدحسین سپهر" همراه خواهد بود.


به گفته رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس، روز ششم دیماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۸ شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده در شیراز برگزار خواهد شد.


ملک‌مکان با بیان اینکه برنامه تشییع از میدان دانشجو تا میدان امام حسین(ع) برنامه ریزی شده است، ادامه داد: همچنین در بیش از ۵۰۰ مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت برگزار خواهد شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس برگزاری مسابقات تبیینی، تولیدات محتوایی در راستای تبیین و برپایی نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های هفته بصیرت در فارس عنوان و اضافه کرد: همچنین در ۸۰ شهر استان شاهد برپایی تجمع بزرگداشت سالروز نهم دی خواهیم بود.

انتهای پیام /  108
470 کلیک ها  دوشنبه, 05 دی 1401 19:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا