امسال نزدیک به 15 هزار نفر زائر از فارس به حرم امام اعزام می شوند

  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار برنامه ویژه ایام ارتحال امام راحل در فارس در نظر گرفته شده است، گفت: امسال نزدیک به 15 هزار نفر زائر از فارس به حرم امام اعزام می شوند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :حجت الاسلام حسین ملک مکان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: رسانه ها چشم بینای جامعه هستند که حرف مردم را به گوش مسئولین می رسانند و خدمات نظام و برنامه ها را به اطلاع مردم می رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه در روزهای پایانی دهه کرامت هستیم که در این مدت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) را شاهد بودیم، اضافه کرد: برنامه های خوبی در این ایام برگزار شد.

وی ضمن اشاره به فراررسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد هم گفت: 15 خرداد نقطه آغاز نهضت امام راحل بود که با حضور مردم سه شهر تهران قم و ورامین آغاز شد و رژیم ستم شاهی که تحمل صبر مردم را نداشت مامورین خود را گسیل داشت تا مقابله کند و تعدادی از هموطنان شهید شدند و روز تاریخی در انقلاب ثبت و سرمشقی شد که مردم اعتراضات خود را نسبت به تصمیمات غلط عنوان کنند.

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به ناهنجاری های شکل گرفته در شیراز، گفت: مردم نسبت به اصل نظام و انقلاب اعتراضی ندارند و نسبت به هنجارشکنی ها معترضند و نمی خواهیم شیراز در اذهان به عنوان یک شهر هنجارشکن معرفی شود چرا که مردم این شهر دل در گرو اسلام و انقلاب دارند.

وی با اشاره به اینکه یاد شهدای 15 خرداد نباید فراموش شود، افزود: امام راحل (ره)، شخصیت برجسته جهانی است و خیلی از برکات جهان را موثر از نظام اسلامی می دانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه ایران در جایگاه مهمی قرار دارد و نظرات و دقت نظرهای امام بسیار دقیق بود و امروز تیزبینی و درایت مقام معظم رهبری هم همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است که اینها به برکت نظام جمهوری اسلامی است و حرکت امام یک بینش جدید را مبتنی بر آموزه های اسلامی بنیان نهادند، اضافه کرد: مقتدرترین نظام در جهان مربوط به ایران است و جهان بیش از 40 سال است که تحریم های مختلف را ایجاد کرده است و همه اتفاقات علیه کشور دشمن ایجاد کرد و همین که می بینیم نظام جمهوری اسلامی به راه خود ادامه می دهد نشان از اینست که بن مایه انقلاب یک بن مایه قوی و مستحکم است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل برگزار می شد که 6 سال اعزام زائر به خاطر همزمانی با ماه مبارک رمضان و بحث کرونا شکل نگرفت، افزود: امسال نزدیک به 15 هزار نفر زائر از فارس به حرم امام اعزام می شوند که بخشی نزدیک به 5 هزار نفر مربوط به شیراز است و کاروان ها ساعت 7 صبح روز 13 خرداد از شهرهای خود به سمت مرقد مطهر امام، حرکت می کنند و شب 14 خرداد سخنرانی رییس جمهور را خواهیم داشت و روز 14 خرداد سخنرانی مقام معظم رهبری را شاهد خواهیم بود و پیش بینی می شود 2 تا 3 میلیون نفر در این مراسم حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه در 70 نقطه شهری استان فارس مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام برگزار می شود و در این برنامه ها تکریم و جایگاه امام گرامی داشته خواهد شد، اظهار کرد: تجدید بیعت مقام معظم رهبری شکل می گیرد‌ و در شهر شیراز 2 برنامه اصلی و محوری داریم که در شبستان امام خمینی در روز عصر 13 خرداد از ساعت 17 خواهیم داشت که سخنران مراسم حجت الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار برنامه ویژه ایام ارتحال امام راحل در فارس در نظر گرفته شده است، گفت: مجلس دوم روز 14 خرداد بعد از نماز مغرب در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام /  108
144 کلیک ها  چهارشنبه, 10 خرداد 1402 08:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا