آغاز  ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری فارس

  برنامه‌های روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز شد. 

به گزارش راستین آنلاین برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور به مناسبت روز جهانی معلولان با عنوان «بر بال فرشتگان» از روز ۱۳ آذر ١٣٩٩ در فضای مجازی آغاز شد.

 ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری با شعار «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در سراسر کشور در حال برگزاری است.

این برنامه‌ها با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن‌ها و والدین‌شان و همچنین ایجاد زمینه‌های تعامل بچه‌ها با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار می‌شود.

بر این اساس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس نیز با برنامه‌ریزی متناسب با این هفته، فعالیت‌های ویژه‌ای را برای کودکان ونوجوانان دارای نیازهای ویژه برگزار می‌کند. 

تولید محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی و پنل اختصاصی مراکز کانون در سراسر استان به نشانی/KPF.IR و نشست قصه‌گویی با عنوان «یکی بود یکی نبود» در صفحه اینستاگرام قصه‌گویی استان ویژه‌ی کودکان ونوجوانان نابینا بخشی از این برنامه‌هاست. 

در همین راستا «نشست روشن‌دلانه» با حضور مربیان و کارشناسان کانون فارس در فضای اسکای‌روم برگزار می‌شود و رییس هیات مدیره‌ی موسسه یاوران شب‌چراغ شیراز و کارشناس امور نابینایان سازمان بهزیستی استان فارس در این نشست با مربیان و کارشناسان کانون فارس به گفتگو می‌نشینند. 

اهدای کتاب‌های صوتی به کودکان و نوجوانان نابینای موسسه یاوران شب چراغ شیراز و پخش کلیپ معرفی مرکز فرگیر کانون فارس برای مخاطبان مجمع معلولان استان فارس، دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در این هفته است. 

گفتنی است کانون فارس با دارا بودن یک مرکز فراگیر واقع در باغ ملی، فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون را برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه اجرا می‌کند.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
307 کلیک ها  یکشنبه, 16 آذر 1399 11:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا