اتصال بیش از هزار خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات

اتصال بیش از هزار خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات
   
اتصال بیش از هزار خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات |||| ||||

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از اتصال ۱۰ روستای دیگر این استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه خبر داد.

 
مهرداد سهرابی پنجشنبه ۲۳ دی در جمع خبرنگاران گفت: با ایجاد پنج به گزارش راستین آنلاین سایت فول تکنولوژی توسط ایرانسل و همراه اول، دسترسی ۱۰ روستای جدید فارس در بخش های سیاخ دارنگون و کوهمره شهرستان شیراز و شهرستان آباده به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار فراهم شده است.
 
او روستاهای متصل شده از طریق احداث دو سایت فول تکنولوژی توسط ایرانسل را روستاهای شهرک غدیر، اسلام آباد، محمودآباد علیا، محمود آباد سفلی و دارنجان از توابع بخش سیاخ دارنگون شیراز جمعاً با جمعیت ۳۰۰۰ نفر و در قالب ۹۲۰ خانوار بیان کرد.
 
سهرابی روستاهای متصل شده از طریق احداث سه سایت فول تکنولوژی توسط همراه اول را روستاهای فتح آباد سفلی، فتح آباد علیا و بگدانه از توابع بخش کوهمره سرخی شهرستان شیراز، روستای شورجستان از توابع شهرستان آباده و روستای حسین آباد از توابع شهرستان گراش جمعاً با جمعیت ۲۰۰۰ نفر در قالب ۶۳۰ خانوار عنوان بیان کرد.
وی اعتبار این طرح ها را مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس همچنین از راه‌اندازی سرویس مکالمه روستای ریچی از توابع بخش کوهمره سرخی شهرستان شیراز از محل منابع طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط همراه اول خبر داد.
 
سهرابی احداث پنج سایت جدید شهری و روستایی تلفن همراه توسط همراه اول از محل منابع توسعه‌ای این اپراتور در هربال بیضا سه راهی پشت باغ، روستاهای کفدهک، بن کوی صادقی، بن کوی شیبانی از توابع شهرستان خرامه، روستای تربر جعفری از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، پارک نخل در لارستان و پارکینگ تخت جمشید را از اقدامات دیگری عنوان کرد که جهت رفع مشکلات ارتباطی در سطح استان در دو هفته گذشته انجام گرفته است.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس همچنین از حمایت‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری وزارت، فرمانداران، بخشداران، دستگاههای همکار و همچنین تلاش و زحمات همکاران مخابرات استان، شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و ایرانسل برای افتتاح این پروژه‌ها تشکر کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
513 کلیک ها  پنج شنبه, 23 دی 1400 12:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا