• مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان :

اجرای 100 طرح توسعه تلفن ثابت در فارس

اجرای 100 طرح توسعه تلفن ثابت در فارس
   
اجرای 100 طرح توسعه تلفن ثابت در فارس |||| ||||

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اجرای 100 طرح توسعه تلفن ثابت با ظرفیت 17166مشترک توسط مخابرات منطقه فارس در استان فارس خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مهرداد سهرابی  با اشاره به مصوبات سفر خرداد ماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان فارس گفت: با توجه به عقب ماندگی استان در بخش تلفن ثابت و درخواست های زیادی که در سطح استان برای اشتراک تلفن ثابت وجود داشت، برنامه توسعه تلفن ثابت در راستای تحقق مصوبات سفر وزیر توسط مخابرات منطقه فارس به عنوان مجری طرح در استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مخابرات منطقه فارس برای توسعه در این بخش 164 طرح با ظرفیت 25 هزار و 604 مشترک طراحی نموده که تاکنون 100 طرح به صورت کامل انجام شده و 64 طرح در حال تکمیل است.

سهرابی تصریح کرد: با اجرای این 100 طرح امکان ثبت نام تلفن ثابت برای 17 هزار و 166 مشترک جدید در سطح استان فراهم شده که تاکنون چهار هزار و 960مشترک نسبت به ثبت نام اقدام نموده و خط تلفن آنها توسط مخابرات منطقه فارس دایر شده است.

وی با بیان اینکه 64 طرح توسعه دیگر در بخش تلفن ثابت در استان فارس نیز توسط مخابرات در حال تکمیل است، تاکید کرد: متقاضیان تلفن ثابت در سطح استان می توانند جهت برخورداری از امکانات ایجاد شده و ثبت نام تلفن ثابت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

سهرابی همچنین محل اجرای این 164 طرح را در 32 شهرستان استان شامل آباده دو طرح، ارسنجان سه طرح، استهبان یک طرح، اقلید یک طرح، پاسارگاد یک طرح، جهرم چهار طرح، خفر یک طرح، خرامه یک طرح، خرمبید یک طرح، خنج دو طرح، داراب هشت طرح، رستم یک طرح، زرین دشت دو طرح، سپیدان دو طرح، سروستان یک طرح، زرقان شش طرح، فراشبند دو طرح، فسا دو طرح، فیروزآباد یک طرح، قیروکارزین یک طرح، کازرون هفت طرح، کوار دو طرح، گراش دو طرح، لارستان 9 طرح، اوز یک طرح، لامرد دو طرح، مرودشت یک طرح، مهر 4 طرح، ممسنی دو طرح، نی ریز یک طرح، آباده طشک یک طرح و در شیراز 89 طرح اعلام کرد.  

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان از حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران، دستگاههای همکار بویژه شهرداری های سراسر استان و همچنین مدیران و دست اندرکاران شرکت مخابرات ایران بابت تامین اعتبار و تجهیزات و مخابرات منطقه فارس به عنوان مجری طرح تشکر کرد.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
243 کلیک ها  یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 10:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا