• ​رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات:

استفاده از تمام ظرفیت های استان برای حل مسئله و رفع مشکلات مردم

استفاده از تمام ظرفیت های استان برای حل مسئله و رفع مشکلات مردم
   
استفاده از تمام ظرفیت های استان برای حل مسئله و رفع مشکلات مردم |||| ||||

    ​رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس تاکید کرد: باید به میز خدمت به شکل سنگر خدمت نگاه کنیم و از تمام ظرفیت های استان برای حل مسئله و رفع مشکل مردم استفاده کنیم.

 
به گزارش راستین آنلاین حمیدرضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و تقارن آن با میلاد بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ایام اله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: طی بازدیدی که امروز از تمامی واحدهای تابعه وزارت در استان داشتم جو صمیمانه و همدلی در خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دیده می شد و این موضوع جای تقدیر دارد.
 
وی افزود: امروز ارتباطات و اینترنت پرسرعت برای مردم واجب تر از هر موضوع دیگری شده است و وقتی که ما برای احداث یک سایت ارتباطی به روستاها مراجعه می کنیم سازمانهای دولتی و غیردولتی، مردم و سازمانهای جهادی پای کار حاضر می شوند و این موضوع نشان دهنده اهمیت اینترنت و ارتباطات در زندگی مردم است.
 
رضوانی پور گفت: استان فارس و شیراز از قدیم الایام در حوزه های مختلف زبانزد عام و خاص بوده و به جهت سبقه علمی و وجود مراکز دانشگاهی و علمی معتبری که دارد به عنوان یک استان نیرو پرور از آن یاد می شود و حوزه ارتباطات هم بواسطه اینکه پیشران سایر حوزه ها به شمار می رود برای تحقق این موضوع نقش و اهمیت بالایی را دارا است.
 
رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: بخش عمده ای از مشکلات زیرساختی استان ناشی از کمبود تجهیزات و اعتبارات است اما باید از ظرفیت های موجود حوزه ارتباطات استان استفاده کنیم و زمینه توسعه اقتصاد دیجیتال را در استان فارس فراهم کنیم.
 
وی تاکید کرد: در این مسیر نگاه ما باید حل مسئله و رفع مشکل مردم باشد و این موضوع نیازمند همدلی و هم افزایی لازم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.
مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در دولت یازدهم و دوازدهم و همچنین میزان پیشرفت و تحقق مصوبات سفر خردادماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان فارس ارایه کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1051 کلیک ها  یکشنبه, 19 بهمن 1399 12:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا