• معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان خبر داد؛

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی فارس تا پایان سال 99

راستین آنلاین:معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوان ازاتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی فارس تا پایان سال 99 خبرداد.

ژاله فرامرزیان که در برای افتتاح زمین چمن  استاندارد شهرستان نی ریز به استان فارس سفر کرده بود در دیدار با ورزشکاران و جوانان این شهر گفت:متاسفانه در گذشته بدون در نظر گرفتن طرح آمایش سرزمینی،نیاز سنجی و امکان سنجی های لازم پروژه هایی در استان های کشور کلنگ زنی شده بود که برخی از آنها هیچ توجیه علمی نداشت.

وی با بیان اینکه در برخی استان ها زمین هایی با وسعت 180 هکتار به عنوان دهکده های ورزشی تعریف شده بود افزود:این درحالی بود که برای انشعبات و راه های دسترسی به آن مجموعه نیز فکری نشده بود.

معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوان با اشاره به اینکه سیاست وزارت ورزش و جوانان تکمیل این پروژه ها با اولویت حفظ منابع ،جلوگیری از هدر رفتن و استهلاک اموال و منابع و همچنین اتمام و در اختیار مردم قرار دادن یک مکان ورزشی با توجیهات لازم بود افزود:خوشبخانه استان فارس یکی از استان های موفق کشور در تحقق این سیاست بوده است.

فرارمزیان مدیریت استان فارس در تحقق این سیاست را مدیریتی کارآمد و هماهنگ با وزارت ورزش و جوانان خواند و افزود:به باور ما نتیجه این سیاست افزایش سرانه ورزشی و سلامت جامعه و در نتیجه افزایش سطح نشاط عمومی در جامعه است.

وی افزایش سطح نشاط عمومی را از زیر ساخت ها و پیش نیاز های توسعه یافتگی در کشور دانست و افزود:کلنگ زنی پروژه های جدید ورزشی در فارس پس از تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی منوط به اخذ مجوزهای  لازم توسط مسئولان استانی است.

فرامرزیان یکی از دغدغه های اصلی وزارت ورزش و جوانان در حوزه اماکن ورزشی را حفظ و نگهداری این پروژه ها در نقاط مختلف کشورعنوان  کرد و افزود:انتظار ما این است که مردم شریف نقاط مختلف کشور با افزایش حس تعلق خاطر خود به اماکن ورزشی ،این اماکن را ازآن خود بدانند.

به اعتقاد وی با افزایش این حس عمر مفید اماکن ورزشی در کشور افزایش چشمگیری خواهد داشت.

معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت هایش با این قول که در جلسات آینده وزارت ورزش مبلغی جهت کمک به هیات های ورزشی شهرستان نی ریز تصویب خواهد شد ،خواستار اختصاص نیمی از این مبلغ به ورزش بانوان شد و افزود: چالش های پیش روی تسریع در عملیات ساخت استخر استهبان نیز در جلسات تخصصی با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز ورزش کشور مرتفع خواهد شد.

فرارمزیان با اشاره به وضعیت خاص اقتصادی کشور خواستار تغییر رویکرد در ساخت اماکن ورزشی شد و استقبال از بخش خصوصی برای ورود به حوزه ساخت و ساز در ورزش افزود:سازوکارها باید به گونه ای باشد که ساخت ،تجهیز ،تعمیرات و نگهداری اماکن ورزشی برای بخش خصوصی توجیه پذیر باشد.

وی در بخش دیگری ازصحبت هایش مسائل مرتبط با جوانان را یکی دیگر از اولویت های وزارت ورزش  جوانان برشمرد و افزود:با توجه به در نظر گرفتن تسهیلات لازم برای اشتغال جوانان ،نیازمند ترسیم یک مکانیزم علمی برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان با استفاده از این تسهیلات هستیم .

فرامرزیان در عین حال خواستار توجه ویژه وزارت کشور به حوزه جوانان و تسهیل در ارائه این تسهیلات به سازمان های مردم نهاد جوان شد و گفت:ایجاد اشتغال می تواند گام مهم و موثری در پیش گیری از آسیب های اجتماعی باشد.

انتهای پیام /  101
886 کلیک ها  جمعه, 28 تیر 1398 12:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا