• رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس خبر داد:

افتتاح بزرگترين مجتمع توليد و فرآورده هاي سنگ تزئيني در ني ريز فارس

افتتاح بزرگترين مجتمع توليد و فرآورده هاي سنگ تزئيني در ني ريز فارس
   
افتتاح بزرگترين مجتمع توليد و فرآورده هاي سنگ تزئيني در ني ريز فارس |||| ||||

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس از افتتاح بزرگترين مجتمع توليد و فرآورده هاي سنگ تزئيني در شهرستان ني ريز  بر اساس آخرين تكنولوژي و تجهيزات روز دنیا خبر داد.

به گزارش راستین انلاین هفتم اردیبهشت ۱۴۰۰ آئین افتتاح شرکت  برلیان ،مراسم کلنگ زنی شرکت  تکوین فن آوران  ، بازدید از طرح های دیگر  با حضور استاندار فارس، نماینده مردم  نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس،و جمعی از فعالان اقتصادی این استان برگزار شد.

آئین افتتاح شرکت " برلیان" با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس در این آئین با بیان این که افزایش تولید و اشتغال در توسعه فعالیت های اقتصادی اهمیت بسزایی دارد، به افتتاح بزرگترين مجتمع توليد و فرآورده هاي سنگ تزئيني در شهرستان "ني ريز "بر اساس آخرين تكنولوژي و تجهيزات روز دنیا اشاره کرد و گفت: محصولات این طرح تولیدی انواع سنگ مرمریت و سنگ های تزئینی و نما می باشد که سالانه ۱۶ هزار تن ظرفیت تولید داشته و زمینه اشتغال مستقیم ۶۳ نفر را فراهم می آورد.

حمید رضا ایزدی با اشاره به این که شرکت برلیان نی ریز با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال ایجاد شده، ادامه داد: محصولات این شرکت تولیدی در صنعت ساختمان سازی کاربرد داشته و در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع فعالیت دارد.

وی در توضیحات بیشتر با اشاره به صرفه جویی در هزینه ها و با بیان این که كيفي سازی صنعت سنگ استان بر اساس آخرين تكنولوژي و تجهيزات روز دنیا صورت پذیرفته است، تصریح نمود: ارائه آموزش‌هاي مهارتي و فني و حرفه‌اي  به روز این تكنولوژي‌ها در دستور کار است چرا که  ذخاير و معادن سنگ استان فارس از ظرفيت‌ها و قابلیت های ويژه‌اي برخوردار می باشد.

آغاز عملیات اجرایی شرکت تکوین فن آوران مهندسی و ساخت

 ایزدی در مراسم کلنگ زنی این شرکت  با اشاره به فراهم نمودن شرایط اقتصاد مقاومتی و با تاکید بر اشتغالزایی،ارز آوری و جلوگیری از خام فروشی گفت:این شرکت ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن در سال را دارد.

رئیس سازمان صمت فارس با بیان این که شرکت" تکوین فن آوران "زمینه اشتغال مستقیم ۱۶۰ نفر را فراهم می آورد، تصریح نمود: محصولات تولیدی  این طرح"کنسانتره کرومیت" و "فرو کروم" است که در زمینی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع آغاز به کار می کند.

اجرای طرح توسعه ای فولاد با اشتغال مستقیم ۵۰۰ نفر

ایزدی در بازدید از طرح توسعه فولاد نی ریز با بیان این که دغدغه اصلی این سازمان توسعه فعالیت های اقتصادی است ،اظهار کرد:محصولات تولیدی سالانه این طرح توسعه ای "بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی"(شمس فولادی) با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن و گندله آهن با ظرفیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است.

وی به این که طرح توسعه ای فولاد نی ریز زمینه اشتغال مستقیم ۵۰۰ نفر را فراهم آورده اشاره کرد و ادامه داد:این طرح  با سرمایه گذاری ۶۵ هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴ میلیون متر مربع دردست احداث است  که محصولات تولیدی آن در انواع صنایع فلزی شامل صنعت خودرو، هوا فضا،نظامی، ساختمانی و ...کاربرد دارد.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1001 کلیک ها  چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 14:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا