سومین کارگاه دانش افزایی فوتسال درصدرابرگزارشد

راستین آنلاین:سومین جلسه کلاس و کارگاه دانش افزایی فوتسال تحت عنوان طراحی و علم تمرین فوتسال برگزار شد.

سومین جلسه کلاس و کارگاه دانش افزایی فوتسال تحت عنوان طراحی و علم تمرین فوتسال در تاریخ ۷ تیرماه با تدریس سید محمد ناظم الشریعه  سرمربی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهر صدرا برگزار شد.

در این کلاس که با همکاری همه جانبه شرکت عمران شهر جدید صدرا در قالب فعالیت های فرهنگی این شرکت در راستای اشاعه و توسعه فرهنگ فوتسال حرفه ای و همچنین همکاری هیات فوتبال استان فارس و شهرستان شیراز برگزار گردید، بیش از ۴۵ نفرشرکت کننده از استان های فارس، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به صورت تئوری و عملی با اصول طراحی و علم تمرین مخصوص فوتسال آشنا شدند.

طبق برنامه ریزی انجام شده، بنا بر این است که کلاس و کارگاه دانش افزایی فوتسال طی پنج جلسه به میزبانی صدرا برگزار گردد که تاکنون سه جلسه آن تحت عناوین استعدادبابی، آمادگی جسمانی و طراحی و علم تمرین مخصوص فوتسال برگزار گردیده و سه جلسه بعدی آن با موضوعات مدیریت روز مسابقه  و مربیگری در حین بازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /  101
1764 کلیک ها  دوشنبه, 10 تیر 1398 07:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا