صیانت از حقوق شهروندان با جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و غیر ایمن در صدرا

شهردار صدرا گفت: به‌منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان برای تردد عابران پیاده تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و بدون مجوز از سطح شهر صدرا جمع‌آوری شدند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :مجتبی پارسایی با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، گفت: در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن معابروپیاده روها برای تردد عابران پیاده، تابلوها و بنرهای غیرمجاز از معابر سطح شهر جمع‌آوری شدند.
شهردار صدرا گفت: علیرغم اخطارها و تذکرات، متأسفانه برخی افراد قوانین را رعایت نکرده و اقدام به نصب تابلو و بنرهای غیرمجاز و غیر ایمن در سطح معابر کردند.
پارسایی در این باره ادامه داد: به‌منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان توسط نیروهای اجرایی و امور شهرداری شهر صدرا این تابلوهای غیر مجاز و بدون مجوز جمع‌آوری و پاک‌سازی‌شده است.
شهردار صدرا ادامه داد: نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد گذر از معابر را دارند می‌تواند خطرآفرین باشد و همچنین به دلیل حفظ زیبایی‌های بصری، تابلوها و بنرها و تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر در پیاده‌روها، تیرهای برق، درختان و … جمع‌آوری و این روند بصورت مستمر ادامه دارد.
پارسایی یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک‌بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در حال اجرا است که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی اقدام نماید.
انتهای پیام /  108
182 کلیک ها  شنبه, 30 تیر 1403 06:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا