• مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان رشد و تعالی ورزش را تضمین می کند

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس گفت:ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان رشد وتعالی ورزش راتضمین می کند.

حیدرعلی کامیاب که شامگاه شنبه 11 خرداد ماه در ضیافت افطار انجمن پیشکسوتان ورزشی استان سخن می گفت،با بیان اینکه مو نقره ای ها سرمایه های زرین برای ورزش استان محسوب می شوند افزود:تکریم پیشکسوتان عامل مهمی در احیای فضائل اخلاقی در ورزش و میدان مسابقاتی است.

وی احترام به پیشکسوت  را منش و روش پهلوانی دانست و گفت:این سنت از دیر باز درورزش و فرهنگ ما حاکم بوده از این رو نباید اجازه دهیم به اسم حرفه ای شدن ورزش این سنت نیکو از بین برود.

کامیاب  با بیان اینکه نه تنها خود او بلکه معاونین وکارشناسان اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز خود را شاگرد پیشکسوتان ورزشی می دانند افزود: پيشكسوتان ذخائر گرانبهايي هستند كه استفاده از تجربيات آنان مي تواند چراغ روشني فراروي جوانان و مسوولان براي توسعه و پيشرفت قرار گيرد.

وی عملکردانجمن پیشکسوتان ورزش استان فارس را الگویی برای تمام استان های کشور دانست و با بیان اینکه همدلی و هم افزایی و همبستگی پیشکسوتان ورزش فارس در کشور شهره است گفت: این جمع که  عمرخود رادرحضور موثر در رقابتهای ورزشی استانی، ملی و بین المللی و قهرمانی، گذراانده اند تاریخ مصور ورزش فارس هستند که ثانیه ثانیه عمرشان می توان حاوی و حامل درس های بزرگی برای نسل جوان باشد.

دبیرشورای عالی ورزش استان در بخش دیگری از صحبت هایش نوید احداث مجموعه شماره دوورزشی بانوان را در میدان احسان شیراز داد و افزود:با حمایت هاو پیگیری های استاندار و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و همکاری شهردارشیرازکلنگ احداث این مجموعه در فضایی مناسب جهت استفاده بانوان شهرشیراز خصوصا بانوان ساکن در محور غرب و شمالغرب شیراز ،در یکی دو هفته آینده به زمین خواهد خورد.

انتهای پیام /  101
2396 کلیک ها  یکشنبه, 12 خرداد 1398 11:34
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا