• مدیرکل ورزش وجوانان فارس :

توسعه ورزش استان بر محور گسترش عدالت اجتماعی استوار است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:توسعه ورزش استان بر محور گسترش عدالت اجتماعی استوار است. 

حیدرعلی کامیاب که به همراه معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان در دیدار با رئیس کل دادگستری فارس  سخن می گفت، با ابراز خوشحالی از حضور یک مدیر بومی در راس  دستگاه قضایی استان گفت: خوشحالیم که اگر امروز از احداث یک مکان ورزشی در روستاهای استان سخن می‌گوییم، رئیس کل دادگستری استان به خوبی آن منطقه را می شناسد. 
وی با بیان اینکه توسعه واقعی تلاش جامعه برای نیل به اهداف ارزشی خود است افزود:پایداری در مسیر توسعه درگروه ایجاد رفاه نسبی، امنیت کامل و آگاهی کافی برای همه اعضای جامعه است. 
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان فعالیت اداره کل ورزش و جوانان در دو حوزه مسئولیتی خود را ایجاد رفاه نسبی برای ورزشکاران در حوزه ورزش، امنیت شهروندان در ورزش همگانی و آگاهی‌بخشی به آحاد مختلف جامعه در حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: اعتقاد ما بر این است که توسعه پایدار مستلزم رعایت عدالت اجتماعی است. 
کامیاب افزود: بر همین اساس امروز ضمن مفتخر بودن به خدمتگذاری  به مردم ماه حصل ۴ سال کار تیمی را تحولی عظیم در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش استان عنوان می‌کنیم. 
وی دربخش دیگری از صحبت هایش  توسعه ورزش روستایی، عشایری و مناطق محروم استان را مصداق واقعی تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: نباید جوان روستایی به خاطر دور بودن از مرکز شهر و شهرستان از در اختیار داشتن حداقل های ورزشی محروم بماند. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس، احساس عدم وجود عدالت اجتماعی را توسط شهروندان عامل مخرب در مسیر توسعه پایدار دانست و گفت: وقتی شهروندی احساس کند که خدمتگزاران او با نگاهی عدالت محور به انجام وظیفه مشغول هستند انگیزه‌های اجتماعی اش بیش از پیش می‌شود. 
کامیاب یکی از کارکردهای اداره کل ورزش و جوانان را ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید بین جوانان عنوان کرد و افزود: جوانان اساس توسعه و پیشرفت هر جامعه محسوب می شوند و جامعه جوان ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. 
وی حاکم شدن جو ناامیدی بر جامعه را سم مهلکی برای توسعه همه جانبه دانست و گفت:تمام تلاش ما در اداره کل ورزش و جوانان این بوده تا با افزایش سهم مشارکت جوانان در فعالیت های اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی توسعه‌دهنده نشاط و امید در جامعه باشیم. 
در این دیدار رئیس کل دادگستری فارس نیز با ابراز خرسندی از اتفاقات به وقوع پیوسته در سطح ورزش استان گفت: توجه به نیروی عظیم جوانان می تواند عامل مهمی برای توسعه و پیشرفت کشور باشد. 
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به علاقه مندی شخصی اش به ورزش، از توسعه ورزش روستایی در استان استقبال کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم از این پس هم افزایی بیشتری را با دستگاه ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش و همکاری‌های دوجانبه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشیم.
انتهای پیام /  101
1073 کلیک ها  سه شنبه, 31 ارديبهشت 1398 14:11
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا