برنامه ریزی و تعریف ۷۲ عنوان اهداف برای توسعه نمایشگاه های بین المللی فارس

برنامه ریزی و تعریف ۷۲ عنوان اهداف برای توسعه نمایشگاه های بین المللی فارس
   
برنامه ریزی و تعریف ۷۲ عنوان اهداف برای توسعه نمایشگاه های بین المللی فارس |||| ||||

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس  امروز چهارشنبه 25 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بالاترین برنامه ریزی ها را در طول نمایشگاه ها داشتیم،گفت : تقویمی را با ۷۲ عنوان در سال جدید برای توسعه و ارتقا نمایشگاه تعریف کرده ایم.

به گزارش راستین آنلاین علی فرهادی با اشاره به اینکه رسانه ها در ارتقا آگاهی عمومی جامعه فعالیت دارند ، افزود :  نقش اصحاب رسانه در فرهنگ سازی جامعه تاثیر گذار است .

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اظهار کرد: بخش زیادی از توفیقات هر سازمان مدیون فعالیت های رسانه ایست. 

او با اشاره به اینکه سال سختی بود و همه دنیا به مشکلات روبرو بودند و این مشکلات در ایران به خاطر تحریم های ظالمانه مضاعف بود، تاکید کرد: در سال 1400 قریب به 60 درصد فعالیت را به خاطر شیوع کرونا نتوانستیم انجام دهیم. 

فرهادی با اشاره به اینکه امیداست که توفقیات خوبی برای کشور شکل گیرد و آثار آن در پیشرفت کشور متجلی شود و سال خوبی را در پیش داشته باشیم، اظهار کرد: 72 عنوان نمایشگاه در فارس برای سال آینده تعریف شده است و عمده نمایشگاه ها تخصصی است. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با یادآوری این مطلب که آنچه که در افکار عمومی در نظر گرفته شده است، بازارچه است و این رفتار در سبک رفتاری نمایشگاه ها در هیچ جای دنیا نیست، افزود: اگر می خواهیم به اهداف بزرگ برسیم باید از کارهای کوچک فاصله بگیریم.  فرهادی افزود: در ماه مبارک رمضان و دهه اول محرم، برنامه عملیاتی و تخصصی نمایشگاهی نخواهیم داشت اما در تلاش هستیم در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی کارهایی را به شرط حضور متولیان فرهنگی را انجام دهیم و ما حمایت می کنیم و فضا را در اختیار آنان قرار خواهیم داد. 

او با اشاره به اینکه نمایشگاه محل عرضه کالا برای تولید کنندگان است اما هدف متفاوت است گفت :  ساختار نمایشگاه ها در کشور متفاوت است و یک ساختار واحد وجود ندارد .

فرهادی اضافه کرد: اگر می خواهیم تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم باید با همفکری و هم اندیشی به ساختار مشترک و وحدت رویه داشته باشیم که برای نیل به این هدف مذاکراتی با سایر نمایشگاه ها در کشور انجام شده است. 

او با اشاره به اینکه باید رقابت سالم فعالیت کنیم، تاکید کرد: نیازهای این حوزه باید بازنگری و دسته بندی شود و نمایندگان باید برای قانون گذاری ورود کنند.

 فرهادی با اشاره به اینکه ارتقا زیرساخت یکی از موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: احداث هتل، رستوران، تالار همایش، آمفی تئاتر، سرزمین بازی و پنج سالن مختلف راه اندازی خواهیم کرد که صددرصد سودآوری خواهد داشت. 

فرهادی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی سازمان ها همکاری و حمایت نمی کنند، تاکید کرد: شهرداری می تواند برای نمایشگاه های گل و گیاه بیاید و با تولیدکنندگان قرارداد ببندد و حتی در مورد نمایشگاه صنعت ساختمان هم می توانست ورود پیدا کند و از تولیدکنندگان حمایت کند، وظیفه ما برپایی نمایشگاه است و اینجا فضایی است که تولیدکنندگان با توزیع کنندگان قرارداد ببیندند. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1091 کلیک ها  چهارشنبه, 25 اسفند 1400 21:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا