خانه جهانگردی؛ دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از استقرار دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در خانه جهانگردی خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:سید موید محسن نژاد در جمع خبرنگاران از استقرار دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در خانه جهانگردی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه 2 نمایشگاه مذکور اهمیت بسیار زیادی در 2 حوزه تخصصی گردشگری و صنایع دستی دارند از این رو دبیر خانه این نمایشگاه‌ها از چندین ماه قبل تشکیل شده و هم اکنون در خانه جهانگردی مستقر می شود.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با بیان اینکه خانه جهانگردی شیراز محل مناسبی برای گردهمایی فعالان و دبیرخانه رویدادهای گردشگری است افزود: در حال حاضر خانه جهانگردی میزبانی دبیرخانه 2 رویداد مهم گردشگری و صنایع دستی شیراز را دارد.

به گفته وی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز از بزرگ ترین رویدادهای حوزه گردشگری است که برگزاری آن در شهر شیراز از اهمیت به سزایی برخوردار است.

 

گفتنی است خانه جهانگردی در بلوار چمران شیراز واقع شده و از اواخر این هفته دبیرخانه این 2 نمایشگاه تخصصی در آن محل مستقر می شود، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شهرک گلستان برپا می شود.

 

انتهای پیام /  108
638 کلیک ها  دوشنبه, 06 آذر 1402 18:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا