راهیابی تیم صدرا به مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان

راستین آنلاین:تیم بسکتبال باشگاه صدرا که در لیگ برتر بسکتبال ایران حاضر است، پس از کسب 13 امتیاز به مرحله پلی آف راه یافت.

سرمربی تیم بسکتبال شهر صدرا،با اعلام این خبر ،ضمن قدردانی از سید محمد ناظم الشریعه به دلیل زیر پوشش قرار دادن تیم بسکتبال بانوان، قرار گرفتن این مجموعه در جمع هشت تیم برتر ایران در حالی که تیم هایی مثل گاز تهران که همیشه مدعی قهرمانی بوده و در حال حاضر احتمال سقوط به لیگ دسته یک را دارند را نشان از پتانسیل تیم شهر صدرا دانست و گفت: حمایت های مهرالسادات رضایی نائب رئیس هیات بسکتبال استان  نیز در کسب این موفقیت تاثیر گذار بود.

سرور روانی پور با اعلام مشکلاتی چون کمبود سالن جهت تمرینات و مدت زمان کم جهت آمادگی تیم برای حضور در بالاترین سطح رقابت های بسکتبال بانوان، صعود شاگردانش به مرحله پلی آف و کسب جایگاه بازیکن موثر هفته توسط زهرا گرگین و زهرا حق جو وجایگاه پرامتیازترین بازیکن هفته توسط زهرا حلبی سازدر هفته های مختلف لیگ برتر را نتیجه تلاش یک کار گروهی و فعالیت فنی حساب شده دانست و گفت: از مجموعه اداره ورزش و جوانان و هیات بسکتبال استان خواستار حمایت بیش از پیش تنها نماینده فارس در بالاترین آوردگاه بسکتبال ایران هستیم.

وی ضمن اشاره به آسیب دیدگی جدی زهرا گرگین و ندا حقیقی دو نفر از بازیکنان مطرح تیم، رقابت این هفته خود را دیداری نفس گیر اما راضی کننده پیش بینی کرد.

سرمربی تیم شهر صدرا در ادامه از راهیابی تیم جوانان شهر صدرا به مرحله پلی آف در لیگ کشور نیزخبرداد و با نگاهی به گذشته بازیکنانی چون ماریا مرزبان، زهرا حق جو و نگین صادقی که از دوره استعدادیابی  برگزار شده توسط اداره کبل ورزش و جوانان جذب بسکتبال شدند، استعدادیابی، آینده نگری و داشتن پشتوانه در بحث قهرمان پروری را از نقاط قوت این تیم دانست و برنامه ریزی بلند مدت و برگزاری رقابت های بیشتر در سطح استان جهت کسب تجربه و استعدادیابی ورزشکاران را از نیازهای امروز بسکتبال برشمرد.

گفتنی است تیم بسکتبال شهر صدرا پنجشنبه این هفته 4 بهمن ماه ساعت 12 در خانه بسکتبال میزبان تیم هیرو تهران است.

انتهای پیام /  101
1734 کلیک ها  پنج شنبه, 04 بهمن 1397 09:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا