• مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

افزایش سهم ورزش فارس درارتقاءهویت ،عزت و اقتدارملی تاریخی است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: افزایش سهم ورزش این استان درارتقاءهویت ،عزت و اقتدارملی تاریخی است.

حیدرعلی کامیاب که صبح امروز چهارشنبه  دوم آبان ماه در دیدار مدیران ستادی و روسای هیئت‌های ورزشی استان فارس با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز سخن می گفت، موفقیت های سه سال اخیر جامعه ورزش فارس در دوبخش نرم افزاری و سخت افزاری رادرکنار حمایت های استاندار،نمایندگان مجلس و وزیر ورزش و جوانان مرهون همدلی یک تیم هم صدا شامل مدیران ستادی ،905 هیات ورزشی و 920باشگاه فعال در سطح استان واقدام براساس برنامه ریزی دقیق دانست.

وی با بیان اینکه دراین برنامه ، طرح آمایش سرزمینی و افق 1400ورزش فارس این استان با مردمانی سالم،شاداب،اخلاق مدار،برخورداراززندگی فعال با مشارکت حداکثری ومستمر درفعالیت های  ورزشی پیش بینی شده افزود:با تحقق این چشم انداز انتظار داریم مردم فارس مردمانی سرآمدو الهام بخش درکشور باشند .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود:درافق1400 ورزش ،رونق درصنعت ورزش وداشتن ورزش قهرمانی پاک وپایدار نیز پیش بینی شده است.

کامیاب رسیدن به چنین چشم اندازی را نیازمند فراهم ساختن زیرساخت های مربوط به آن دانست و افزود:درسال سوم اجزای این برنامه ورزشکاران استان فارس 6 مدال از مسابقات آسیایی ،12 مدال از مسابقات پاراآسیایی و 2 مدال از مسابقات المپیک جوانان جهان برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی کسب این تعداد مدال در بازی‌های آسیایی رادر تاریخ ورزش استان فارس بی نظیر دانست و افزود:به طوری که پیش از این چهار مدال در بازی‌های آسیایی نصیب فارس شده بود که یکی از آن به قبل از انقلاب بر می‌گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درعین حال این نکته را نیزخاطرنشان کردکه اداره کل ورزش و جوانان فارس  در سال‌های 95 و 96 در بین استان‌های کشور رتبه یک و برتر را کسب کرده و 80 درصد هیئت‌های ورزشی فارس همواره دراین سه سال جزء سه هیئت برتر کشور بوده اند.

کامیاب درادامه به فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس در ورزش همگانی اشاره و بابیان اینکه رسالت اصلی ما افزایش سهم ورزش دراتقاءسطح سلامت جامعه است تصریح کرد: در این زمینه سالانه بیش از یک‌هزار و 500 برنامه همگانی برگزار می‌شود که تنها در هفته تربیت‌بدنی 500 برنامه اجرا شده که در پی آن سعی شده، در ارتباط با اقشار مختلف جامعه ورزش همگانی را ترویج داده و در محلات نیز این موضوع را دنبال کنیم.

وی افزود: در دو سال پیاپی در ورزش همگانی مقام نخست کشور را کسب کردیم که این نشان از فعالیت‌های همکاران ما در این هیئت و شهرستان‌‌ها بوده است.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس  در بخش دیگری از صحبت هایش به فعالیت های عمرانی درحوزه ورزش و جوانان استان فارس اشاره کردو افزود:با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها سعی کردیم ورزش را در بخش‌های مختلف در شهرستان‌ها توسعه دهیم بیان کرد: در سه سال گذشته 150 میلیارد تومان در ورزش استان فارس سرمایه‌گذاری شده که با این اعتبار یا ساخت و سازها تکمیل شده و یا ساخت آن آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی این اداره کل در سال 96  بیش از 200 میلیارد تومان بوده که امسال با توجه به موافقت‌نامه‌های صادره تاکنون 150 میلیارد تومان است و سعی کردیم در دورترین روستاهای استان یک فضای ورزشی جدید ایجاد کنیم.

انتهای پیام /  101
732 کلیک ها  چهارشنبه, 02 آبان 1397 12:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا