موفقیت در حوزه ورزش و جوانان حاصل زحمات یک تیم ۴۰۰ نفره است/کامیاب مدیر برتر وزارت ورزش و جوانان است

 راستین‌آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: موفقیت ها ی استان در حوزه ورزش و جوانان در کنار حمایت‌های نمایندگان مجلس، استاندار و وزیر ورزش و جوانان حاصل زحمات یک تیم ۴۰۰ نفره است.

 حیدر علی کامیاب که در نشست مشترک مدیران اداره ورزش و جوانان استان با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان سخن می‌گفت افزود: امروز مفتخرم تا در مجامع مختلف از تیمی صحبت کنم که در حوزه جوانان، ورزش قهرمانی، عمرانی، حوزه پژوهش و اداری سرآمد کشور است.

 وی منحصر کردن موفقیت های اخیر در حوزه ورزش و جوانان به یک نفر را صحیح ندانست و افزود:ضمن تشریح اتفاقات به وقوع پیوسته در حوزه ورزش و جوانان فارس گفت: در طول سه سال گذشته و با استناد به آمارهای موجود توانسته ایم بیشترین توسعه کمی و کیفی را در بخش سازمان های مردم نهاد در کشور ایجاد کنیم.

 دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس انتخاب چهار سازمان مردم نهاد جوان این استان را توسط وزارت کشورجهت  فعالیت در حوزه های اجتماعی وبارزه با آسیب های این حوزه و انتخاب سازمان های مردم نهاد جوانان استان فارس به عنوان سازمان مردم نهاد برتر در جشنواره گردشگری تبریز در چند ماه اخیر را تنها بخشی از فعالیت اداره کل ورزش و جوانان در حوزه جوانان دانست و گفت: پیشنهاد ایجاد خانه‌های جوان اولین بار توسط استان فارس به وزارتخانه ارائه شدو اکنون این استان در احداث و بهره برداری از این خانه‌ها در کشور پیشگام است.

 کامیاب بهره برداری از اولین کمپ مدیران جوان کشور در استان فارس در سال ۹۸ را اتفاقی میمون و کم نظیر در حوزه جوانان دانست افزود: ثبت نام شیراز به عنوان پایتخت دائمی جوانان جهان اسلام نیز حاصل تلاش همین جوانان بی اعاست.

وی  کسب نتایج تاریخی و بی نظیر در مسابقات آسیایی،پاراآسیایی و المپیک جوانان را نیز حاصل برنامه‌ریزی و راهبرد توسعه محور در حوزه معاونت ورزشی دانست و گفت: در کنار ورزش قهرمانی ورزش همگانی نیز چنان توسعه ای در فارس داشته است که می‌توانیم ادعا کنیم در هر روز می شود یک برنامه ورزشی در استان فارس داشته باشیم.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به فعالیت گسترده عمرانی اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: اعتبار عمرانی این اداره در سال ۱۳۹۴ ۳۰ میلیارد تومان بود که در سال ۱۳۹۶ به ۱۹۱ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 کامیاب ادامه داد: در حوزه عمرانی نیز ما در هر مناسبتی چند پروژه جهت افتتاح آماده داریم.

وی بار دیگر از شیوه ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی انتقاد کرد و گفت: حجم کارهای انجام شده در حوزه های مختلف در کنار جذب ۱۵۰ میلیون میلیارد تومان اعتبار در حوزه خیرین ورزشی، کسب رتبه نخست در حوزه ایثارگران، میزبانی های بین المللی ، جهانی و کشوری و ... فاکتورهایی است که در این ارزیابی در مقابل داشتن ساختمان آسانسور دار به چشم نمی‌آید.

کامیاب مدیر برتر وزارت ورزش و جوانان است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست با اشاره به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به تیم مدیریتی و اجرایی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: کامیاب مدیر برتر وزارت ورزش و جوانان است.

ژاله فرامرزیان استان فارس را استان استراتژیک کشور و پیشرو در انجام پروژه های سخت افزاری و نرم افزاری وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد و افزود: در بسیاری از ارزیابی‌های وزارتخانه استان فارس استان سرآمد کشور است.

 وی با تایید انتقادات کامیاب به شیوه ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی گفت: اصلاح ساختار نیروی انسانی در وزارت ورزش و جوانان می بایست در گذشته انجام می شده است که متاسفانه در دهه گذشته به این موضوع توجه نشده است.

 فرامرزیان در این نشست به سوالات تعدادی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان فارس در حوزه منابع انسانی و اداری پاسخ گفت.

انتهای پیام /  101
1519 کلیک ها  سه شنبه, 01 آبان 1397 14:39
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا