• با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس؛

اعضاء هیأت مدیره باشگاه شهر صدرا معرفی شدند

راستین آنلاین:جلسه بررسی مسائل باشگاه فرهنگی ورزشی شهر صدرا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در شرکت عمران شهر جدید صدرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر صدرا، جلسه مشترک مدیران صدرا و اداره ورزش و جوانان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس اداره ورزش و جوانان شیراز، مدیرعامل شرکت عمران، شهردار و رئیس شورای اسلامی و رییس اداره ورزش و جوانان صدرا درخصوص مسائل باشگاه شهر صدرا و بررسی مشکلات این باشگاه در شرکت عمران برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان نگاه مثبت به مقوله ورزش را عامل رشد شهر صدرا دانست و گفت: ورزش تنها یک فعالیت بدنی نیست بلکه سلامت و نشاط را تأمین می کند و در حوزه های اجتماعی و فرهنگی بسیار پراهمیت است. وی خاطرنشان کرد: تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهر صدرا، این شهر جدید را در میان شهرهای جدید کشور متمایز خواهد کرد.

حیدرعلی کامیاب ضمن اشاره به درخشش شهر صدرا در زمینه ورزش در سالهای گذشته گفت: به کمک شرکت عمران و شهرداری صدرا، ورزش در این شهر بار دیگر احیاء خواهد شد.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود ابراز خرسندی کرد: مذاکرات ابتدایی جهت تأسیس اداره مستقل با چارت اداری مستقل برای شهر صدرا صورت گرفته است و به یاری خدا طی 2 الی 3 ماه آینده این مهم اتفاق خواهد افتاد.

کامیاب  ضمن تقدیر از سید محمد ناظم الشریعه رئیس اداره ورزش و جوانان صدرا، جهت حمایت همه جانبه از اقدامات این اداره اعلام آمادگی کرد و مشارکت و همکاری هرچه بیشتر مدیران شهر صدرا جهت راه اندازی حداقل امکانات ورزشی در این شهر جدید را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز در این نشست شهر صدرا را شهری با سابقه طولانی در حوزه ورزش دانست و افزود: شهر جدید صدرا در ورزش قهرمانی کشور سابقه درخشانی دارد و تیم فوتسال صدرا در سالهای نه چندان دور یکی از پرآوازه ترین تیم های فوتسال کشور بوده و چندین عنوان قهرمانی را کسب کرده است و بازیکنان بزرگی را پرورش داده است و امسال نیز این شهر جدید با یک تیم قوی با حمایت شرکت عمران، شهرداری و شورای اسلامی شهر وارد مسابقات لیگ دسته یک شده و به دنبال کسب افتخارات گذشته است .

خلیل حاجی پور ضمن اشاره به حضور سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشور و بانی تیم فوتسال صدرا در این شهر خاطرنشان کرد: ایشان از افتخارات بزرگ شهر صدرا به حساب می آیند و اکنون با حضور در اداره ورزش و جوانان صدرا و با برنامه های ویژه در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی صدرا قدم بر می دارد و امیدواریم با تاسیس باشگاه ورزشی فرهنگی شهر صدرا، ورزش در این شهر شروعی دوباره داشته باشد.

سید محمد ناظم الشریعه نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات موجود بر سر راه گسترش ورزش در شهر صدرا از حاضرین در جلسه خواست مباحث مربوط به ورزش در این شهر را جدی تر دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین برنامه توسعه ورزش، همگانی کردن ورزش است و بر این اساس یکی از اهداف حیاتی شهر صدرا توسعه زیرساخت های ورزشی همگانی برای همگانی کردن ورزش در بین اهالی صدرا است و یکی از اهداف تشکیل باشگاه شهر صدرا فعال کردن و مشارکت مردم در امر توسعه ورزش است و مطمئناً در آینده نه چندان دور شاهد برگزاری انواع ورزش های همگانی در این شهر هستیم.

وی به ارائه گزارشی درخصوص عملکرد باشگاه و اداره ورزش و جوانان شهر صدرا پرداخت و تصریح کرد: در حال حاضر اداره ورزش و جوانان صدرا در زیرساخت های پایه ای در چندین رشته معتبر در حال فعالیت است و به زودی خبرهای خوبی از ورزش این شهر جدید به گوش خواهد رسید.

ناظم الشریعه همچنین درخصوص چگونگی توسعه ورزش همگانی، عملکرد تیم فوتسال شهر صدرا و وضعیت سالن دانشگاه آزاد اسلامی در این شهر جدید مباحثی مطرح نموده و نظر حاضرین در جلسه را در خصوص این موضوعات جویا شد.

در انتهای این مراسم احکام اعضاء هیأت مدیره باشگاه توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان به آنها ابلاغ شد.

براساس این گزارش خلیل حاجی پو به عنوان رئیس و عضو هیأت مدیره باشگاه،عباس ملک زاده عضو هیأت مدیره باشگاه،

حسام پرواز دوانی عضو هیأت مدیره باشگاه،اردشیر حسن زاده عضو هیأت مدیره باشگاه،وسید محمد ناظم الشریعه به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه معرفی شدند.

انتهای پیام /  101
1559 کلیک ها  چهارشنبه, 25 مهر 1397 23:03
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا