سالن ورزشی علامرودشت با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

راستین آنلاین:سالن ورزشی چند منظوره روستای چاهکور علامرودشت شهرستان لامرد با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان لامرد سالن ورزشی چند منظوره روستای چاهکور علامرودشت افتتاح شد.
مسعودسلطانی فر در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ی ورزشی گفت: امیدواریم برای انجام وظایف خود و خدمت به مردم هر روز شاهد بهره برداری از پروژه‌های بیشتری باشیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در این منطقه تعدادی زمین چمن مصنوعی مراحل احداث را طی می‌کند و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیز گفت: این پروژه‌ی ورزشی در فضایی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع طی مدتی کمتر از ۲ سال احداث شده است.
حیدرعلی کامیاب افزود: اعتبار هزینه شده برای احداث این سالن ورزشی چند منظوره یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
بازدید از مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان، دیدار با جمعی از ورزشکاران و جوانان و ... از برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در سفر به لامرد اعلام شده است.
سلطانی فر پیش از حضور در شهرستان لامرد در سفر به بخش گله دار شهرستان مهر زمین چمن مصنوعی این بخش را که با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احداث شده است را افتتاح کرد.
انتهای پیام /  101
1765 کلیک ها  دوشنبه, 05 شهریور 1397 18:11
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا