بردشیرین خانگی قشقایی درحضورتماشگرويژه

راستین آنلاین:تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز درحالی اولین بازی خانگی را خود رادرورزشگاه پارس شیرازبه دست آورد که این بازی یک تماشگر ويژه داشت.

درحالیکه این نماینده استان فارس هفته سوم لیگ دسته یک را با یک تغییر درنیمکت خودآغازکرد،پرسپولیس پاکدشت نیز با امیدکسب پیروزی پا درزمین پارس گذاشت تا بتواند با دست پرازاین شهر به خانه بازگردد.

در این مسابقه قشقایی بعد از برتری نسبی در نیمه اول ، در نیمه دوم با اخراج بهاروند 10 نفره شد اما با حفظ روحیه دوبار دروازه حریف قدرتمند خود را باز کرد. این گل ها توسط مسعود اسدی (74) و محمدجوادعباسی (75) به ثمر رسید تا قشقایی بعد ازشروع بد در لیگ حالا 4 امتیازی شود .

تیم پاکدشت هم در نهایت تنها یکی از گل ها را توسط شکوری در دقیقه هشتادوهفت پاسخ داد تا با این شکست مثل قشقایی 4 امتیازی شود .

این مسابقه جشن بازگشت ابراهیم طالبی مربی سابق استقلال به نیمکت فوتبال بود و او با وجود زمان کم تمرین تیمش را خوب در این بازی آماده کرد. او جانشین مهرداد شکاری شده است که در دوهفته ابتدایی هدایت قشقایی را در دست داشت و هفته گذشته موفق به کسب یک امتیاز در زمین ملوان شده بود.

تماشگرویژه

درحالیکه قشقایی ها هفته اول لیگ یک را با یک نتیجه ناامیدکننده درخانه شروع کرده و نتوانسته بودند تماشاچیان خود را راضی روانه منزل کنند دردومین بازی خانگی خود،نماینده ولی فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیرازرا به عنوان تماشگردرجایگاه ويژه دیدند.

حضور آیت الله دژکام درورزشگاه پارس به عنوان امام جمعه شهر شیرازیک کم نظیردرنوع خود بود که می تواند بازتاب فراوانی را محافل ورزشی داشته باشد.

انتهای پیام /  101
1629 کلیک ها  یکشنبه, 04 شهریور 1397 06:13
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا