انتظارات از ورزش کبدی در فارس بالا رفته است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: انتظارات از ورزش کبدی در فارس بالا رفته است.

حیدرعلی کامیاب که صبح امروز دردیداررئیس و دبیر هیات کبدی استان فارس سخن می گفت با اشاره به حضور سه تن از بانوان فعال این رشته ازفارس دراردوی تیم ملی افزود:وجوداین سه ورزشکارازاستان فارس در اردوی تیم ملی نشان از ظرفیت های بالای ورزش کبدی دراین استان دارد.

وی استعداد یابی برای تحقق اهداف قهرمانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این مسیر باید از همه ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و سرمایه‌ای بهره جست.

کامیاب بابیان اینکه ورزش قهرمانی بدون استعدادیابی معنی ندارد افزود: استعدادیابی در ورزش کشف و به فعلیت رساندن توانایی بالقوه فرد وهدایت آنها در مسیر صحیح می باشد که نقش بسیارمهمی درموفقیت ورزش حرفه ای و قهرمانی دارد.

وی با بیان اینکه فرآیند استعدادیابی راه را برای رسیدن به روزهای اوج یک ورزشکار تا حد زیادی کوتاهتر و آسانتر می سازد، ادامه داد: برنامه محوری هیات های ورزشی، بالا بردن سطح ارتقا، دانش و بینش مربیان در تربیت و کشف استعدادهای نخبه علاوه بر کاهش هزینه های سرسام آور قهرمانی، نتایج مطلوب مدال آوری و کسب موفقیت های غرورآفرین را در پی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با تاکید برلزوم توجه به امر توسعه ورزش کبدی درحوزه همگانی افزود:برای توسعه و تعمیم رشته کبدی ابتدا باید وسعت نظر داشته باشیم و تمام علاقمندان به این رشته بومی و محلی استان  را دعوت به همکاری کنیم.

کامیاب بااشاره به جایگاه کبدی ایران در آسیا و جهان گفت: قدرت های کبدی دنیا در آسیا حضور دارند و باتوجه به این موضوع کبدی ایران جایگاه مقتدری در آسیا داردکه سهم این اقتداربرای فارس از یک بازیکن به سه بازیکن درمقایسه با دورقبل رقابت های بازیهای آسیایی افزایش یافته است.

دراین دیدارعباس رضایی رئیس هیات کبدی استان فارس با ارائه گزارشی ازعملکرد یک ساله این هیات ابرازامیدواری کرد تا باحمایت اداره کل ورزش وجوانان از برنامه های هیات کبدی استان شاهد افزایش سهیمه بازیکن در تیم های ملی و کسب مدال های آسیایی وجهانی در آینده ای نزدیک باشیم.

 

انتهای پیام /  101
922 کلیک ها  دوشنبه, 20 فروردين 1397 15:13
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا