ناصر ملک مطیعی پس از چهل سال در گود زورخانه

راستین آنلاین: به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی و روز جوانمردی از "ناصر ملک مطیعی" معلم ورزش پیشین و اسطوره جوانمردی سینمای ایران که در یکصد فیلم همواره تبلیغ جوانمردی کرده، تجلیل شد.

 "محمد نصیری" قهرمان وزنه برداری المپیک و رفیق و همدم مرحوم تختی که پنجاه سال پیش در المپیک مکزیکوسیتی طلا گرفته و بسیاری از بزرگان هنر و ورزش در این مراسم که در اصفهان برگزار شد، حضور داشتند. ناصر ملک مطیعی در این برنامه اظهار داشت: گود زورخانه، مهد رفاقت، دوستی، غیرت و تعصب است.

وی با بیان اینکه چهل سال است به زورخانه نیامده و از زورخانه خاطرات بسیار شیرینی دارد، افزود: من از گود زورخانه و زمین فوتبال به اینجا رسیده‌ام که اکنون جرات می‌کنم چند کلمه‌ای در این مکان صحبت کنم. باید از کسانی که سنت و فرهنگ ما را حفظ می‌کنند تشکر کرد. همچنین در این راستا از پهلوان هدایت که چنین مجموعه‌ای را بنا کرده تا ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی را ترویج دهد تشکر می‌کنم.

ملک مطیعی تصریح کرد: ما از نسل پوریای ولی هستیم، ما جهان پهلوان تختی را داشتیم و به او افتخار می‌کنیم. روزی که آقاتختی فوت شد، برای مراسم رفتم، آن موقع اگر جایی می‌رفتم مردم اطرافم جمع می‌شدند اما آن روز همه آمده بودند و کسی به من نگاه نکرد؛ آن موقع فهمیدم محبوبیت یعنی چی!
اسطوره سینمای ایران ادامه داد: شهدا را نباید فراموش کنیم که ما مدیون این پهلوانان راستین هستیم.

انتهای پیام /  106
2506 کلیک ها  دوشنبه, 18 دی 1396 10:25
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا