کاراته ملک شخصی هیچ کس نیست

راستین آنلاین:سرپرست هیات کاراته استان فارس گفت:درب هیات کاراته استان به روی همه اهالی این ورزش باز است،چراکه کاراته ملک شخصی هیچ کس نیست که به فراخور میل و علاقه شخصی خود کسی را از دایره گسترده این ورزش حذف کند.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس ، محمد جواد شلتوک کار که در اولین نشست خود با اعضای اجرایی این هیات صحبت می کرداخلاق گرایی  و استفاده از خرد جمعی را به عنوان محور برنامه های اجرایی هیات دردور جدید اعلام کرد و گفت:احترام به پیشکسوتان و رعایت شان اعضای خانواده کاراته از اولویت های برنامه های هیات کاراته استان دردور جدید است.

شلتوک کار با بیان اینکه نباید به اسم حرفه ای شدن اخلاق را فراموش کنیم گفت: مشترکات خانواده بزرگ کاراته  باید به  عنوان ستونی برای محکم کردن وحدت اجتماعی این خانواده لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه برخی برنامه های گذشته نیازمند بازنگری جدی هستند گفت:در کمترین زمان و با برگزاری نشست های مشترک با پیشکسوتان و دلسوزان این رشته با استفاده از خرد جمعی برنامه جامع ای برای توسعه همه جانبه کاراته طراحی و ترسیم خواهد شد.

شلتو ک کار استفاده از انرژی و ظرفیت های فوق العاده جوانان را یکی دیگر از برنامه های خود در هیات کاراته عنوان کرد و گفت:امروز ورزش کاراته سرمایه گرانبهایی از جوانان تحصیل کرده را داراست که می توان با جهت دهی به این انرژی،افق امیدوارکننده ای را برای کاراته فارس ترسیم کرد.

سرپرست هیات کاراته استان فارس نگاه تبعیض آمیز به سبک ها  را سم مهلک برای کاراته خواند و گفت:همه سبک هایی که از سوی فدراسیون کاراته  مجوز فعالیت دارند بدون دغدغه و با رعایت چارچوب های قانونی می توانند در استان فعالیت کنند.

وی در عین حال به برنامه ریزی جهت ارزیابی دقیق عملکرد سبک ها اشاره کرد و گفت:بدیهی است که هر سبک با توجه به فعالیت مثبت خود درراستای توسعه کاراته مورد توجه بیشتر هیات قرارمی گیرد.

شلتوک کارحفظ کرامت انسانی را از جمله اولویت های دیگر هیات کاراته استان در دور جدید عنوان کرد و گفت:به هیچ عنوان پذیرفتی نیست که در دفتر هیات کاراته استان برخوردی دور از شان و جایگاه اجتماعی داور،مربی و ورزشکار با مراجعه کنندگان شود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به لزوم تمرکززدایی از مرکز استان اشاره کرد و گفت:نباید گمان کنیم که تمام کاراته استان فارس در شیراز خلاصه شده است.

سرپرست هیات کاراته استان از نشست قریب الوقوع خود با روسای هیات کاراته شهرستان های استان خبر داد و گفت:یکی از وظایف کمیته استعداد یابی هیات کاراته استان فارس شناسایی و معرفی کاراته کاهانخبه شهرستان ها برای برنامه ریزی جهت پیشرفت آنهااست.

mmmmm

انتهای پیام /  101
1320 کلیک ها  دوشنبه, 04 بهمن 1395 15:00
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا