درخشش کاراته کاهای سبک شیتوریو ایران در مسابقات بین المللی کوبه کاپ

راستین آنلاین:دبیرسبک شیتوریو ایران فارس از درخشش کاراته کاهای دخترو پسر این سبک در مسابقات بین المللی کاراته (کوبه کاپ) خبرداد.

احمد بلاغی با اشاره به برگزاری این مسابقات با حضور بیش از1800 ورزشکار دختر و پسر از کشورهای ایران، روسیه، عراق، افغانستان، آذربایجان، مالزی  و ویتنام در شهر شیراز گفت:در بخش بانوان دختران کاراته کای سبک شیتوریو ایران با هدایت تحسین برانگیز طاهره اوجی و سمیه حسینی  مربیان با دانش این سبک توانستند 15 مدال طلا،18 مدال نقره و 17 مدال برنز را ازآن خود کنند.

وی با بیان اینکه تیم کاتای تیمی این سبک در رده سنی بزرگسالان و جدول کمربند مشکی با ترکیب مریم قوت، مبینا هاشمی و سارارستم پورتوانست با اقتدار روی سکوی قهرمانی بایستد افزود:دربخش انفرادی جداول مختلف این مسابقات نیز کوثرعرب زاده مانیاقاسمی نیک، آیداحسنی، سارارضایی، فاطمه هاشمی،دنیاشکاری، زهراشیری،مبینافریدونی،نازنین ایوبی،فاطمه کریمی،مریم کوئیان و یاس صیادی پورتوانستند مدال طلای رشته کاتا را از آن خود کنند.

دبیرسبک شیتوریو ایران استان فارس،بابیان اینکه در کاتای تیمی بزرگسالان و دررده کمربندی بنفش نیز تیم کاتای بانوان این سبک با ترکیب غزاله ضرابی، مونا مسلمی وزهرافخری با ایستادن روی سکوی نائب قهرمانی مدال نقره این دوره از مسابقات را ازآن خود کرد از بهاراسفندیاری،محدثه بوستانی، ملیکااسماعیلی، فاطمه علی حسینی، عسل حسین آبادی، ملینا محمدی پور، کیانا شریفی، نیلوفر فریدونی، زهراخواجه زاده،ثمرعلمی، مینو رضایی، ساینا رحیمی، نازنین فاطمه عدالت نسب، ضحی جهانشاهی ومریم غدیری پور به عنوان دیگر هنرجویان دختر این سبک که توانستند در مسابقات بین المللی کوبه کاپ و در جداول مختلف مدال نقره انقرادی را کسب کنند یاد کرد.

بلاغی گفت:سارارستم‌پور، مریم نگهداری، دیاناصالحی،معصومه براتی، نرجس نیکبخت، فاطمه احمدی،ملیکا ابسالان، غزل محمدی، فاطمه رضایی، کیمیا حیدری، فاطمه باصری، ریحانه احمدی، هلنا بهزادی، هدیه قدیمی، ملینا یوسفی، پردیس حاجتی و مهتاب تجلی نیز مدال آوران برنزسبک شیتوریو ایران درجدول های انفرادی این مسابقات در بخش بانوان بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم جوان شهرستان جهرم به نمایندگی از سبک شیتوریو ایران در بخش اقایان این مسابقات شرکت کرده بود افزود:ره آورد این حضور با مربیگری جابرصابری چهار مدال طلا و یک مدال برنز بود.

دبیر سبک شیتوریو ایران استان فارس از محمد رسول زارعی، محمد قاسمی،سعید پناهی وعلی راستگوبه عنوان مدال آوران طلای این دوره از مسابقات یاد کرد و گفت:احسان رسولی نیز تک مدال این مسابقات را برای اردودی تیم شیتوریو کاراته دو ایران به ارمغان آورد.

بلاغی این موفقیت را حاصل تلاش و کوشش هنرجویان سبک و زحمات و برنامه ریزی های  طاهره اوجی و جابرصابری مربیان با دانش این سبک در شیراز و جهرم دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این برنامه ریزی ها شاهد موفقیت های بیشتر ورزشکاران این سبک در مسابقات مختلف باشیم.

گفتنی است سبک شیتوریو ایران دور جدید فعالیت های خود را از سال گذشته و با مسئولیت محمد جواد شلتو ک کار یکی از مربیان و داوران پیشکسوت کاراته استان آغاز کرده و فاطمه دسترنج یکی پیشکسوتان کاراته استان نیز مسئولیت بخش بانوان این سبک در استان را برعهده دارد.

انتهای پیام /  101
5902 کلیک ها  سه شنبه, 07 اسفند 1397 18:06
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا