اجلاس سالانه سبک شیتوریو ایران فارس برگزار شد/جوانگرایی دردستورکارقرارگرفت

اجلاس سالانه سبک شیتوریو ایران فارس برگزار شد/جوانگرایی دردستورکارقرارگرفت
   
اجلاس سالانه سبک شیتوریو ایران فارس برگزار شد/جوانگرایی دردستورکارقرارگرفت |||| ||||

با حضور هیات رئیسه و مسئولان کمیته های مختلف سبک شیتوریو ایران ،اجلاس سالانه این سبک در استان فارس برگزار شد.


به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی این سبک دراستان فارس،در این نشست ابتدا مسئولان کمیته های مختلف شیتوریوایران فارس با بیان دیدگاه های خود درخصوص چگونگی رشد کمی و کیفی سبک در استان به تبادل نظرپرداختند.
درادامه رئیس سبک شیتوریوایران در فارس،با ابراز خرسندی از حضور جوانان درراس کمیته های مختلف شیتوریوایران فارس گفت:این سبک گرچه سبک ریشه داری است اما جوانگرایی درکنار استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان باعث خواهدتا درآینده شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.
محمدجوادشلتوک کار با اشاره به سیاست ریاست عالیه سبک شیتوریوایران درکشور گفت:حمایت استادعلیرضا احسانی به عنوان یکی از اسطوره های کاراته ایران و آسیا ازجوانان باعث ایجادخودباوری و تلاش درکاراته کاهای سبک شیتوریوایران شده است.
وی ادامه داد:درفارس نیزما به تبعیت از سیاست های کلان سبک شیتوریوایران درکشور،ضمن تکریم پیشکسوتان و ارج نهادن به یک عمر تلاش و تجربه اندوزی آنها،تلاش داریم با میدان دادن به جوان ترها زمینه بروزخلاقیت و رشد و نمو آنها در عرصه های مدیریتی را فراهم سازیم.
شلتوک کار،فارس را چشمه جوشان استعداد،خلاقیت،نبوغ و توانمندی درعرصه ورزش دانست و گفت:کاراته نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست و با بهادادن به جوانان می توانیم آثاراعتمادبه نسل پنجم و ششم کاراته فارس را درآینده ای نزدیک شاهد باشیم.
سرپرست اسبق هیات کاراته استان فارس ،فاصه گرفتن از تمرکزگرایی را ازدیگر سیاست های این سبک در حوزه توسعه و عرصه مسئولیت سپاری عنوان کرد و گفت:اگر نیک بنگریم شاهد خواهیم بود که در شهرستان های استان پهناورفارس استعدادهایی وجود دارد که درصورت اعتمادبه آنها شاهد بروز رخدادهایی بی نظیردرکاراته خواهیم بود.
شلتوک کار توسعه کاراته درشهربالاده را نمونه اعتماد به جوانان شهرستانی دانست و افزود:بالاده از نقاط محروم شهرستان کازرون است که درنقشه استراتژیک سبک شیتوریوایران فارس به عنوان یک پایلوت درنظرگرفته شده بود.
وی ادادمه داد:تلفیق اعتماد،حمایت با توانایی،ظرفیت و خواستن باعث شده تا اکنون این منطقه محروم اندک اندک به عنوان یک قطب در کاراته فارس مطرح شود.
نماینده سبک شیتوریوایران درفارس گفت:البته این اول راه است و ما برای رسیدن به قله های افتخار وکسب جایگاه ویژه در کاراته ایران،آسیا و جهان تلاش می کنیم.
شلتوک کارظرفیت های موجود در حوزه بانوان را یکی دیگرازفاکتورهای تمایزاین سبک در استان دانست و با اشاره به توسعه علمی کاراته در این حوزه ضمن تقدیر از تلاش های چنددهه ی استاد فاطمه دسترنج ،افزود:پیگیری های مسمتراستاد طاهری اوجی و تبدیل فعل خواستن به توانستن توسط مربیان و هنرجویان کاراته درحوزه بانوان این سبک باعث شده تا کاراته کاهای بانوی سبک شیتوریوایران فارس هم در عرصه مسابقه و هم درعرصه مربیگری ،داوری و مدیریت ورزشی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
وی در بخش انتهایی صحبت هایش حضور فرهیختگان و پیشکسوتان ورزشی نظیر احمد قهرمانی،فرهنگ فرهادی،فاطمه دسترنج،محمدحسن زاده،محمدجواد کشاورز،ابولقاسم معمارزاده،امین مولایی،محسن ایلانی نژاد،الیاس ایلان کشکولی،سیدمحمدموسوی و...درهیات رئیسه سبک شیتوریوایران فارس را نقطه اتکاء این سبک به دانش و توانایی این افراد دانست و ابرازامیدورای کرد تا با استفاده ازخرد جمعی درآینده ای نزدیک شاهدتوسعه کمی و کیفی بیش ازپیش این سبک درفارس باشیم.

IMG 20220105 WA0031

انتهای پیام /  101
729 کلیک ها  پنج شنبه, 16 دی 1400 14:09
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا