رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس :

فارس قهرمان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کراس کانتري شد

هادی باشفاعت از قهرمانی تیم فارس در این رقابتها خبرداد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری کوهستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر شیراز برگزار شد و تیم فارس در قسمت کراس کانتری قهرمان کشور شد .
وی با بیان اینکه، این سری از مسابقات با حضور 21 تیم از سراسر کشور در رده سنی جوانان صبح روز شنبه 26 تیر ماه در ساعت 8:30 صبح در محل پیست دوچرخه سواری کوه چمران استارت خورد و تا ساعت 10 صبح ادامه داشت، افزود: در رده سنی جوانان آقای محمدحسین اسکندری و نیما جمشیدی از استان فارس مقام اول و دوم مسابقه و آقای مرتضی نوروزی از استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم مسابقه را کسب کردند. در رده سنی بزرگسالان فراز شکری از تهران اول شد، فرزاد خدایاری از فارس دوم و محمد پور شریف از آذربایجان شرقی سوم و محمد اله یاری از فارس چهارم شد.
با شفاعت افزود: این دوره از مسابقات به مدت سه روز در رشته های کراس کانتری و دانهیل و در رده سنی جوانان، بزرگسالان، آقایان و بانوان در تاریخ 26، 27 و 28 تیرماه برگزار می شود.

سرویس ورزشی راستین آنلاین

انتهای پیام /  102
3021 کلیک ها  یکشنبه, 27 تیر 1395 19:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا