حق ستاد ساماندهی امور جوانان به خوبی ادا نشده است

حق ستاد ساماندهی امور جوانان به خوبی ادا نشده است
   
حق ستاد ساماندهی امور جوانان به خوبی ادا نشده است |||| ||||

معاون امور جوانان وزارت ورزش با بیان اینکه حق ستاد ساماندهی امور جوانان در سال‌های پیش به خوبی ادا نشده است، گفت: باید معاونت امور جوانان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور برای این ستاد ایده‌پردازی خلاقانه داشته باشد و هماهنگی بین دستگاهی را به خوبی انجام دهد.

 
به گزارش راستین آنلاین وحید یامین‌پور عصر چهارشنبه ۲۵ اسفند در ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با بیان اینکه شورای عالی جوانان کشور بعد از ۹ سال با حضور رئیس جمهور در هفته جوان تشکیل شد و مصوبات فوق‌العاده‌ای داشت، اظهار کرد: مهم‌ترین مصوبه این جلسه انجام ماموریت فرابخشی و بین دستگاهی معاونت امور جوانان با محوریت ستادهای امور جوانان بود.
 
او با بیان اینکه این ستاد باید با همکاری بین دستگاهی و با دستور جلسه برگزار شود، عنوان کرد: رئیس جمهور بر بازیابی جایگاه قبلی سازمان جوانان و همکاری بین دستگاهی برای امور جوانان تاکید دارند.
 
معاون امور جوانان وزارت ورزش با بیان اینکه حق ستاد ساماندهی امور جوانان در سال‌های پیش به خوبی ادا نشده است، گفت: بنابراین معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سراسر کشور باید برای این ستاد ایده‌پردازی خلاقانه داشته باشد و هماهنگی بین دستگاهی را به خوبی انجام دهد.
 
او با اشاره به اینکه استان فارس از برخی اعتبارات در حوزه امور جوانان محروم بوده و با پیگیری انجام شده دلیل آن را مسائلی که در اداره کل ورزش و جوانان بوده عنوان کرده‌اند، گفت: با روی کار آمدن تیم جدید در اداره کل ورزش و جوانان فارس و انتصاب سرپرستی جوان در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است.
 
یامین‌پور بر توسعه فعالیت‌ تشکل‌های جوانان و ازدواج آسان تاکید کرد و از دبیر و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان فارس درخواست کرد که با خلاقیت و ابتکار در این استاد حاضر شوند.
 
استاندار فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان باید به صورت ماهانه در استان فارس تشکیل شود زیرا از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: فقط برگزاری جلسه مد نظر نیست بلکه این جلسات باید خروجی داشته باشد و اعضا با ارائه پیشنهاد و طرح در این جلسات حاضر شوند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
476 کلیک ها  چهارشنبه, 25 اسفند 1400 21:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا