افتتاح پیش از موعد و زودهنگام ورزشگاه های شهید سلیمانی و پارس باعث شد مردم از نعمت ورزشگاه شکیل محروم باشند

  مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه های شهید سلیمانی و پارس جز پروژه های ملی هستند، متاسفانه افتتاح پیش از موعد و زودهنگام باعث شد مردم از نعمت ورزشگاه شکیل محروم باشند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدمهدی شکوهی، امروز گفت: حال ورزش شیراز در ساختار و سرانه خوب نیست، سرانه ورزشی در شیراز سه دهم‌ متر است و همه این سرانه در اختیار مردم نیست و‌مربوط به تمام ادارات می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: ورزش و‌ جوانان شیراز پنجمین اداره دارای سرانه ورزشی است و چهار اداره بالاتر از این سازمان در میزان سرانه قرار دارند، ورزش و جوانان از لحاظ سالن ورزشی کمتر از نصف شهرداری را در اختیار دارد و از لحاظ زمین چمن کوچک هم یک سوم از شهرداری کمتر زمین چمن مصنوعی کوچک در اختیار داریم و در این رابطه یک فاصله معنادار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه وضع ما وضع خوبی نیست که با قدرت بتوان سیاست گذاری کرد، اضافه کرد: در بحث ساختار چند سال پیش پنج شهرستان به فارس اضافه شد و به لحاظ ساختار ورزش و جوانان شیراز با برخی شهرستان های تازه راه اندازی شده هیچ تفاوتی نداشت از این رو اولین اقدام انجام شده تغییر شاکله بود که رئیس اداره شهرستان شیراز در حد معاونت اداره کل دیده شود.

شکوهی با یادآوری این مطلب که برای ورزشگاه شهید سلیمانی، شرکت توسعه و تجهیز ۳۲ مورد ایراد گرفت که در نهایت به 17 مورد ایراد رسید، افزود: بعد از گزارش مفصل دکتر ایمانیه، استاندار فارس و من به ورزش وزیر و جوانان مسجل شد مجموعه ورزشی پارس و شهید سلیمانی شیراز قابلیت برای بهره ‌برداری را ندارد و هرچه اتفاق افتاده ظاهرکاری بوده برای افتتاح زودهنگام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه برای ورزشگاه شهید سلیمانی پارکینگ خودرو هم در نظر نگرفته اند و این ورزشگاه با مشکلات زیادی نظر برق دست و پنجه نرم می کرد و حتی به اندازه یک لامپ معمولی هم برق نداشت که اکنون در سه شیفت در وضعیت رفع مشکلات قرار دارد، تاکید کرد: سرفصل وزارت ورزش اینست که در مهرماه این ورزشگاه وارد مدار بهره برداری شود.

وی گفت: این 2 پروژه، پروژه‌های ملی هستند و شورای ورزش جوانان نقش ناظر بر آن را دارد و متاسفانه افتتاح پیش از موعد و زودهنگام باعث شد مردم از نعمت ورزشگاه شکیل محروم باشند.

انتهای پیام /  108
245 کلیک ها  سه شنبه, 21 شهریور 1402 08:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا