شورای اندیشه ورز ورزش استان با حضور پیشکسوتان تشکیل می‌شود

شورای اندیشه ورز ورزش استان با حضور پیشکسوتان تشکیل می‌شود
   
شورای اندیشه ورز ورزش استان با حضور پیشکسوتان تشکیل می‌شود |||| ||||

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در جمع پیشکسوتان ورزش فارس از تشکیل شورای اندیشه ورز ورزش این استان با حضور موسفیدان و پیشکسوتان خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین حیدر صفرپور صبح چهارشنبه 6 دی ماه در جمع موسفیدان و پیشکسوتان ورزش استان از تشکیل شورای اندیشه ورز ورزش فارس با حضور پیشکسوتان خبر داد گفت : برآنیم تا با تشکیل این شورا ، نظرات و تجربیات ارزشمند بزرگان استان در طی مسیر پر تلاطم ورزش و جوانان راهگشا ما باشد.
وی بر بهره‌گیری از همه سلیقه و دیدگاه ها موافق و مخالف را تاکید کرد و گفت : اعتلای ورزش فارس هدف و تنها خط قرمز ما عدم تعصب و غیرت در این راه است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس فراهم شدن دوره خدمت را حاصل زمینه سازی بزرگان دانست و بیان داشت : پاسداشت کسوت بزرگی ریشه در اصالت و فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد و مانیز باید تلاش کنیم تا زمینه ساز نسل جوان تر باشیم.
وی در ادامه با ذکر لزوم برقراری پیوست و ارتباط نسل جوان و بزرگان ورزش استان گفت : امروز متاسفانه به دلایلی بین نسل جوان و بزرگان فاصله افتاده است ،
صفرپور پیشکسوتان را ریشه‌های درخت ورزش فارس خواند و گفت : جوانان ، ورزشکاران و قهرمانان شاخ و برگ های سبز این درخت هستند و ما جهت اعتلای ورزش برقراری این ارتباط را وظیفه خود می‌دانیم.
وی حضور موثر پیشکسوتان در عرصه ورزش را خواستار شد و افزود : نیاز امروز ورزش همدلی و همراهی شما موسفیدان است امیدواریم در این راه گام برداریم.
این مقام مسئول در پایان با تقدیر از تلاش‌های منصور سپهری رئیس و اعضا انجمن پیشکسوتان استان گفت: گرد هم آوردن پیشکسوتان و ایجاد مجموعه فاخر از سرمایه‌های غنی استان فارس جای تقدیر دارد
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
667 کلیک ها  چهارشنبه, 06 بهمن 1400 17:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا