فعالیت‌های هیات ژیمناستیک فارس رونق یافت

فعالیت‌های هیات ژیمناستیک فارس رونق یافت
   
فعالیت‌های هیات ژیمناستیک فارس رونق یافت |||| ||||

سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس محوریت برنامه‌های این هیات ورزشی را در یک ماهه گذشته و همزمان با جشن های گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه ورزش ژیمناستیک با تکیه بر دعوت همگانی از ورزشکاران و مردم عنوان کرد. 

 
به گزارش راستین آنلاین سید علیرضا دیهیمی با اشاره به اینکه فعالیت های این هیات طی یک ماه گذشته ساماندهی شده است، ابراز کرد: با شیوع بیماری کرونا از حدود یک سال پیش، برنامه‌های اجرایی هیات ژیمناستیک دستخوش تغییراتی شد؛ اما متوقف نماند و به‌صورت برخط و نیز با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه یافت. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس افزود: در ابتدا، تمامی رویداد‌ها به تعطیلی کشیده شد؛ اما در ادامه با همکاری مربیان.ورزشکاران و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون ژیمناستیک امکان شرکت مجازی در جشنواره‌ها و لیگ استانی و کشوری فراهم شد. 
 
وی با بیان اینکه ژیمناستیک‌کاران حرفه‌ای فارس طی این مدت به‌صورت شخصی به تمرینات ادامه داده‌اند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی اصولی در پی اعلام وضعیت آبی و زرد (کم‌خطر از نظر شیوع کرونا)، پس از بازگشایی سالن‌های ورزشی فرصت‌های از دست‌رفته ناشی از تعطیلات با برنامه‌ریزی مدون برای ورزشکاران جبران شد. 
 
دیهیمی عنوان داشت: اگر عشق نباشد، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود و مدال‌های رنگارنگ لیگ ژیمناستیک برای همه نشان از این دارد که همدلی و صمیمیت به‌ویژه در شهرستان‌ها به موفقیت‌های بزرگ ختم شده و زمینه بروز استعداد‌ها را فراهم آورده است. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس ارتقای فعالیت‌ها و سطح کیفی ورزش ژیمناستیک را در جای‌جای فارس پهناور، باعث نخبه‌پروری دانست و گفت: با توجه به پتانسیل فارس باید با همکاری یکدیگر برای تدارک برنامه‌ها،مسابقات و جشنوار‌های شهرستانی بکوشیم تا بتوانیم ورزشکاران خوبی را پرورش دهیم که در عرصه‌های کشوری و بین المللی مقام‌آور شوند. 
 
وی رویداد‌های ورزشی هیات ژیمناستیک را در بهمن ماه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی چشمگیر خواند، ابراز داشت: برنامه‌ها در فضای مجازی و در دو گروه بانوان و آقایان برنامه‌ریزی و اجرا شده است. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس با اشاره به برگزاری جلسات با حضور مسئولان کمیته‌ها اعم از بانوان و آقایان، به‌منظور برنامه‌ریزی مسابقات، جشنواره ها و چالش‌های ژیمناستیک در شاخه‌های مختلف، گفت: حاصل این هم‌اندیشی‌ها تدارک برنامه‌هایی در سطحی قابل توجه بوده است. 
 
وی افزود: اعلام بخشنامه مسابقات قهرمانی استان در تمامی شاخه‌ها اعم از هنری، ایروژیم، ریتمیک، آکروژیم، ژیمناستیک برای همه(GYM.FORALL) و ترامپولین از جمله رویداد‌های این دهه بوده است. 
 
به گفته دیهیمی انجام داوری بین ورزشکاران ژیمناستیک شرکت‌کننده از 9 شهر کشور در مسابقات رکوردگیری آنلاین کشوری در بخش مردان، توسط دو داور بین‌المللی شیرازی آقایان فریدون کوچکی و ناصر گلچین از جمله افتخارات این استان محسوب می‌شود و جایگاه فارس را در عرصه ملی و جهانی نشان می‌دهد. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس در ادامه به برگزاری مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور در بخش نوجوانان اشاره کرد که در دو گروه سنی 11 تا 12 و 13 تا 14 سال به صورت مجازی برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه "ژیمناستیک برای همه" یکی از شاخه‌های نوپای ژیمناستیک است که افراد از سن 7 تا 70 سال می‌توانند در آن فعالیت کنند و بیشتر باهدف گسترش این رشته ورزشی ترتیب داده شده، از برگزاری این مسابقات به‌صورت برخط در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با همکاری و همراهی در اجرای این برنامه کنار هیات ژیمناستیک استان فارس بوده است. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس ضمن سپاس از حمایت‌های سازمان ورزش و جوانان استان و شهرداری شیراز تمام تلاش مدیریت و کادر فنی هیات ژیمناستیک فارس را معطوف به ارتقای توانمندسازی و قهرمان‌پروری همچنین موفقیت‌های بیشتر در عرصه کشوری و بین‌المللی ورزشکاران این رشته پایه و مهم ورزشی دانست.
وی در پایان به ایجاد امکانات جدید در حوزه اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: سایت هیات ژیمناستیک فارس به نشانی >www.farsgymnastics.ir از این پس با ارائه اخبار و اطلاعات لازم درباره فعالیت‌های این مجموعه و نیز موفقیت‌های کسب‌شده از سوی ورزشکاران، همچنین ارائه برنامه‌ها در خدمت علاقه‌مندان به این رشته، ورزشکاران و اصحاب رسانه است. 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1334 کلیک ها  دوشنبه, 27 بهمن 1399 15:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا