مدیران باید پاسخگوی خبرنگاران باشند

استاندار فارس در دیدار با اصحاب رسانه،به مناسبت هفته و روز خبرنگار به صحبت های اصحاب رسانه گوش داد و گفت : رسانه و خبرنگار چشم باز کردم هستند که با پیگیری مطالبات مردم و جامعه باعث اطلاع رسانی آگاه می شوند و از پیگیری مطالبات مردم توسط صداوسیما و دیگر رسانه‌های استان قدردانی کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:محمدهادی ایمانیه به مناسبت هفته خبرنگار در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، در پاسخ به انتقاد برخی خبرنگاران از عملکرد ضعیف تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: تعامل مدیران با رسانه و پاسخگو بودن به مطالبات مردمی یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است که این مهم با نظارت و گزارش دهی خبرنگاران امکان پذیر است.

وی در ادامه به مشکلات آب و برق در استان اشاره کرد و افزود: از هزار روستای استان که دارای تنش آبی بودند مشکل ۴۰۰ روستا کاملاً برطرف و مشکل ۳۰۰ روستای دیگر در حال رفع شدن است.

استاندار فارس افزود: کار جهادی شرکت آب منطقه‌ای استان در اجرای خط دوم انتقال آب از سطح درودزن به شهر شیراز باعث شد تا مشکل جدی در تامین آب شرب شیراز در تابستان امسال وجود نداشته باشد.

ایمانیه پیگیری‌های انجام شده در خصوص اعتصاب پرستاران نیز گفت: عمده مشکلات پرستاران مربوط به استان نیست و یک موضوع کشوری است از جمله مشکلات بدهی بیمه‌ای یا کمبود نیرو در بخش‌های بیمارستانی. با این حال در حد اختیارات استان برای حل مشکلات پرستاران تدبیر کرده‌ایم.

وی افزود: مجوز جذب نیروی شرکتی به دانشگاه حتی به صورت شرکتی بدون اخذ مجوز از سازمان‌های ملی غیر ممکن است، اما یک کاری استثنایی از طریق شورای تامین استان انجام و داده شد که حتی مورد مواخذه نهاد‌های نظارتی هم قرار گرفتیم. در مسئله اضافه کاری پرستاران نیز شورای تامین را درگیر کردیم. در عین حال که معتقدم در صورتی که تعامل مسئولین دانشگاه بهتر بود خیلی از این مسائل ایجاد نمی‌شد، اما سایر موضوعات هم در تشدید اعتصاب پرستاران دخالت داشته که باید جانب انصاف را در آن رعایت کنیم.وی با بیان اینکه پرداختی کارانه و اضافه کاری پرستاران نسبت به ابتدای دولت سیزدهم ۴ برابر شده است، اما قبول داریم که باز هم در شأن پرستاران نیست؛ افزود: روز چهارشنبه گذشته با هماهنگی رییس خزانه کشور بخشی از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرداخت شد و پس از آن برخی مطالبات پرستاران به حساب آنها واریز شد.عالی‌ترین مقام دولت در فارس در خصوص طرح‌های نیمه تمام استان هم گفت: درصد پیشرفت و وضعیت فعلی یکصد طرح استان را مکتوب کرده‌ام و تحویل مدیر بعدی خواهم داد.
انتهای پیام /  108
128 کلیک ها  دوشنبه, 22 مرداد 1403 19:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا