تقویت و افزایش خدمات پاکسازی و شستشوی مکانیزه اتوبوس های شهری شیراز

 پیمان باباخانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از تقویت و افزایش خدمات پاکسازی و شستشوی مکانیزه اتوبوس های شهری خبر داد و گفت : افزایش ظرفیت خدمات پاکسازی ، تنظیف و شستشوی مضاعف فضای داخلی ، بدنه و موتورشویی کلیه اتوبوسهای ناوگان اتوبوسرانی شیراز به صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار دارد .


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:باباخانی تصریح کرد : با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز و افزایش ۴۰ درصدی بارش باران نسبت به سنوات گذشته ساعات کار مجموعه باس واش سازمان به دو نوبت کاری افزایش یافته و روزانه بالغ بر ۴۰ دستگاه اتوبوس مورد پاکسازی و شستشوی بدنه قرار می گیرند و رانندگان هر اتوبوس ماهیانه دو مرتبه برای شستشوی بدنه به سازمان مراجعه میکنند . 


وی افزود : شروع فعالیت و ارائه خدمات مجموعه باس واش از ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ساعت ۱۷به صورت یکسره میباشد.


پیمان باباخانی ضمن تشریح نظافت شبانه فضای داخلی اتوبوس ها توسط رانندگان زحمتکش ناوگان اتوبوسرانی گفت :از همکاری و همراهی مسافرین گرانقدر که با حفظ فرهنگ شهروندی مارا در ارائه خدمات مطلوب یاری می دهند صمیمانه سپاسگزاری میکنیم امیداست باهمکاری یکدیگر گام بزرگی در حفظ شأن و منزلت شهر فرهنگی مذهبی شیراز برداریم .

انتهای پیام /  108
144 کلیک ها  پنج شنبه, 04 اسفند 1401 15:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا