مدیران استان منویات رهبری را در حوزه های مختلف مرور کنند

 آیت الله دژکام گفت: مدیران استان به خصوص مدیرانی که در شورای فرهنگ عمومی فعال هستند و باید منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) را در حوزه های مختلف مرور کنند تا هدف گذاری خوبی داشته باشند.

به گزارش راستین آنلاین آیت الله لطف الله دژکام، امروز شنبه (14 آبان) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: توقع از شهرداری برای برخی از مسائل لحظه ای کم کنیم تا به موارد زیرساختی هم برسند و لازم است همه دستگاه ها باید پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه ما در فضای پیش از دستور از الگوهای متداول در سطح کشور پیروی نکنیم، افزود: از نق زدن به موضع فعال بودن و اقدام موثر کردن باید کوچ کنیم.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه تشبیه من در این زمینه مثل سال های اول جنگ است و با «برنو» و «M1» جنگیدیم و چند سال از مسیرهای مختلف اقدام و عمل کردیم و بالاخره، «توانستیم»، اضافه کرد: در حوزه تبلیغ و گفتمان سازی باید بایستیم و کار موفق را به دیگران ارائه کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فارس اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان فرمانده اصلی میدان، تاکید ویژه بر ید واحده کردند و اقتضای آن اینست که آداب و احترام را نگهداریم و در بحث وحدت باید عرض کنم وحدت فرماندهی یکی از راه های آنست و کسی که زیر فرمان رهبری نمی روند بی انصافی می کنند و برخی ها از این وحدت تبعیت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه باید همه ما زیر پرچم و تحت ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کنیم تا نصرت الهی شامل حال ما شود، افزود: وحدت هدف بحث دوم است و یکی از راه های جهاد تبیین شناسایی راه های وحدت هدف است.

آیت الله دژکام اظهار کرد: مدیران استان به خصوص مدیرانی که در شورای فرهنگ عمومی فعال هستند و باید منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) را در حوزه های مختلف مرور کنند تا هدف گذاری خوبی داشته باشند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه اهداف مشترک را باید اتخاذ سپس دستگاه های هماهنگ کنیم، افزود: وحدت قلوب، به فضای ارتباط صمیمی که بین دوستان ایجاد شود نیاز داریم چرا که وحدت قلوب زمینه ای برای ایجاد ید واحده است.

وی با اشاره به اینکه تمدن رقیب ما از روش های دیگری برای جذب نسل جدید استفاده می کند و روش های آن را باید برای اهداف انقلاب اسلامی شناسایی کنیم، افزود: لازم است روش های اقدام باید به خوبی احصا شود.

وی در ادامه گفت: در نهایت در خصوص راهپیمایی که باید از مردم عزیز تشکر کنیم و مردم بعد از شهادت شهدای حرم، کار ویژه ای کردند و لازم است تا جلسه بعدی شورای فرهنگ عمومی، طرحی ویژه روز چهارم آبان ماه روز شهادت شهدای حرم مطهر آماده شود و به عنوان سومین حرم و احترام آن تهیه و در جلسه آینده ارائه شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
226 کلیک ها  شنبه, 14 آبان 1401 12:34
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا