لزوم ایجاد ثبات اقتصادی در شیراز

شهردار شیراز گفت: برای ایجاد مدیری یکپارچه شهری و ثبات و امنیت اقتصادی در شیراز باید تلاش شود.

 

به گزارش راستین آنلاین محمدحسن اسدی،در نشست کارگروه ملی تدوین آئین‌ نامه تامین مالی و سرمایه‎گذاری کلانشهرها که در شیراز برگزار شد، گفت: لایحه درآمدهای پایدار شهری و مدیریت واحد و یکپارچه شهری از دغدغه های فعالان عرصه مدیریت شهری است و لایحه درآمد شهری امسال با تصویب مجلس شورای اسلامی به قانون تبدیل شد و باید برای مدیریت یکپارچه شهری تلاش کنیم.


شهردار شیراز افزود: انتظارات زیادی از شهرداری‌ ها هست و وجود جایگاه شهرداری‌ ها باید ارتقا یابد و روش‌های درآمدزایی کنونی در اجرا دچار مشکلات هستند.
وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری و درآمدزایی از طریق بخش خصوصی مهم است و برای ثبات و امنیت اقتصادی بخش خصوصی باید تلاش کرد.
بر اساس این گزارش، علیرضا اسکندری، رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز هم در این نشست بیان کرد: فرصت‌ ها و آسیب‌ ها در ادوار شوراهای اسلامی شهر شیراز در نوع خود قابل بررسی است و یکی از اقدامات قابل توجه در کمیسیون سرمایه گذاری تصویب شیوه‌ نامه سرمایه‌ گذاری در شهرداری شیراز بوده است و سرمایه‌گذار، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز سه راس اصلی سرمایه‌ گذاری هستند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
232 کلیک ها  جمعه, 13 آبان 1401 17:28
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا