نخستین جشنواره ملی «عبدالله» در فارس برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی «عبدالله» در فارس برگزار می شود
   
نخستین جشنواره ملی «عبدالله» در فارس برگزار می شود |||| ||||

نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی «عبدالله» به مناسبت بازگشت پیکر مطهر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم و مدیرکل اسبق بنیاد استان فارس برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، ۲۲ مردادماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری، نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان «عبدالله» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگان فارس برگزارشده است.


وی بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های دلنوشته، شعر، عکاسی و نقاشی برگزارشده و علاقمندان در تمام رده های سنی می توانند در آن شرکت کنند.
بیانی تصریح کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم مردم آزاد است و علاقه‌مندان تا ۳۰ مرداد می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت، نوید شاهد نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز گفت: در بخش نقاشی این جشنواره، جوایز ویژه ای برای شرکت کنندگان کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: این جشنواره در بخش دلنوشته و شعر با موضوع سردار شهید عبدالله اسکندری برگزارشده و آثار ارسالی در این بخش باید تایپ شده و به صورت فایل ورد WORD یا پی‌دی‌اف و ترجیحاً با قلم B Nazanin سایز ۱۴ باشد.
محمدی اظهار کرد: بخش عکاسی با موضوع استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری و بخش نقاشی نیز در قالب رنگ روغن، آبرنگ، مداد رنگی و سیاه قلم سردار شهید عبدالله اسکندری، من سرباز وطنم و ایران سربلند برگزارشده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
224 کلیک ها  شنبه, 22 مرداد 1401 16:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا