با اقدامات و تدابیر ویژه آماده استقبال از نوروز هستیم

با اقدامات و تدابیر ویژه آماده استقبال از نوروز  هستیم
   
با اقدامات و تدابیر ویژه آماده استقبال از نوروز  هستیم |||| ||||

نشست مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز با مدیرکل راه آهن فارس برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین غلامرضا غلامی گفت : راه آهن يکي از شيوه هاي حمل و نقلي است که با توجه به ايمنی و راحتی مسافرت با قطار از استقبال عمومي خوبي برخوردار است و هر ساله در ايام نوروز نيز حجم تقاضاي مسافرت با قطار افزايش چشمگيري مي يابد و این امر می طلبدتا مسئولین تمامي تلاش و کوشش خود را براي رفاه مسافران نوروزی بکار گيرند . 
 
وی افزود : ایام پیک سفرهای نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و بر این اساس ستادخدمات سفرهای نوروزی ضمن برگزاری جلسات مکرر همه تمهیدات لازم برای انجام هر چه بهتر سفرهای ضروری مردم در ایام نوروز مورد بررسی قرار گرفته است .
 
انصاری مدیرکل راه آهن فارس درادامه این نشست افزود : خدمات رسانی مطلوب باعث ایجاد ذهنیت مثبت برای سوق پیدا کردن مسافران و شهروندان به سمت استفاده از قطار برای سفر خواهد شد همچنین آراستگی و نظافت قطار و ایستگاه‌ها و انجام به‌موقع سفرهای نوروزی جزء اولویت‌های اصلی همکاران ما در مجموعه راه‌آهن است.
 
غلامی در پایان خاطر نشان کرد : وظیفه ما است که برای نوروز زیر ساخت‌هایمان مهیا باشد و همه ساله قبل از فرا رسيدن ايام نوروز کليه واحد ها و ادارات معاونت خدمات شهری به تفکيك وظائف محوله، اقداماتي از قبيل تنظیف ،گل کاری ، رنگ آمیزی در اطراف ایستگاه راه آهن، محوطه و محیط اطراف ایستگاه میپردازند تا بهترین و مطلوب‌ترین خدمت را به مسافران نوروزی و هم‌وطنان عزیز ارائه دهیم .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
234 کلیک ها  سه شنبه, 24 اسفند 1400 09:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا