ممنوع شدن ملاقات های حضوری خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

ممنوع شدن ملاقات های حضوری خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا
   
ممنوع شدن ملاقات های حضوری خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا |||| ||||

ملاقات حضوری خانواده های مددجویان تحت پوشش بهزیستی ممنوع شد.

به گزارش راستین آنلاین  مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، از ممنوعیت ملاقات حضوری خانواده های مددجویانی که در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند به منظور پیشگیری از شیوع سویه امیکرون کرونا، در مراکز نگهداری خبرداد.

 

 
عبدالرحمان  سلیم حقیقی، ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه اداره کل بهزیستی فارس، گفت: تعداد ۱۰ مرکز نگهداری سالمندان با ۵۰۸ نفر سالمند و ۵۲ مرکز شبانه روزی نگهداری مددجویان ذهنی، جسمی و اعصاب و روان با ۲ هزار و ۳۱۰ نفر توانخواه بستری، در حال حاضر تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس، اداره می شوند که با توجه به خروج شهرستان های شیراز،گراش،نی ریز ،بختگان و کواراز وضعیت آبی و قرارگیری در وضعیت زرد ،شیوع سویه امیکرون،خطر ایجاد پیک ششم کرونا و ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، ملاقات حضوری و بازدیدهای غیرتخصصی در تمامی این مراکز ممنوع است.

 

 او در ادامه با بیان این که پروتکل های بهداشتی به صورت مستمر و دقیق در مراکز انجام می‌شود و این مهم توسط کارشناسان حوزه تخصصی بررسی می‌شود،افزود: دوز سوم واکسن برای مددجویان تزریق شده اما مدیریت و مهار پایدار بیماری باید مد نظر ما باشد و به همین منظور در حال حاضر ملاقات حضوری و بازدید های غیر تخصصی در هیچ یک از مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی نداریم.

 

 مشاور مدیرکل بهزیستی فارس در امور رسانه اظهار کرد : خانواده های مددجویان می‌توانند به صورت تلفنی یا از طریق فضای مجازی با ایشان دیدار کنند و از بازدید و تجمع در مراکز خودداری کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
816 کلیک ها  پنج شنبه, 07 بهمن 1400 10:46
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا