برگزاری آموزش طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران در بهزیستی فارس

برگزاری آموزش طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران در بهزیستی فارس
   
برگزاری آموزش طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران در بهزیستی فارس |||| ||||

 دوره آموزشی طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران با تاکید بر سیستم فرماندهی سوانح و همکاری معاونت جوانان جمعیت هلال احمر فارس به صورت حضوری و وبینار برای سراسر شهرستان های استان فارس  برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با حضور مجازی در جمع خبرنگاران گفت:
 دوره آموزشی طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران به منظور آموزش تیم های محب بهزیستی فارس جهت انجام هماهنگی های راهبردی درون بخشی و بین سازمانی و مدیریت در بحران برگزار شده است ، که  در حال حاضر در تمام شهرستان‌های استان فارس حداقل یک تیم فوریتی محب مستقر است .
عبدالرحمن سلیم حقیقی  در ادامه افزود: تیم های محب از سال ۸۶ با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی_ روانی، پس از بلایای طبیعی تشکیل شده و انجام آموزش های عمومی شامل: مهارت های حل مسئله ،مدیریت واکنش های روانشناختی، تفکر مثبت و مفید ،ارتقاء سطح آرامش، امیدواری و تامین نیازهای اولیه اجتماعی از وظایف تیم محب بهزیستی در شرایط بحران است.
 مشاور مدیرکل بهزیستی فارس عنوان کرد:این برنامه آموزشی با همت معاونت پیشگیری بهزیستی فارس و همکاری معاونت جوانان جمعیت هلال احمر فارس با تاکید بر اجرای سیستم فرماندهی سوانح( ics) تشکیل شده است، این سیستم وسیله و الگویی برای فرماندهی در سوانح است و شرایطی را فراهم می‌سازد تا تلاش سازمان‌های مستقل در رسیدن به‌ هدف مشترک یعنی تثبیت حادثه و حفاظت از جان ، اموال و محیط هماهنگ و بهینه گردد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
543 کلیک ها  یکشنبه, 21 آذر 1400 13:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا