انعقاد  توافق نامه بین سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

انعقاد  توافق نامه بین سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
   
انعقاد  توافق نامه بین سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره |||| ||||

 مدیر کل بهزیستی استان فارس، از امضای توافقنامه میان سازمان بهزیستی با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خبر داد. 

به گزارش راستین آنلاین  سید محمد صادق کشفی نژاد گفت: طی توافقات اخیر سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای تمکین به قوانین و ساماندهی خدمات مراکز مشاوره و خدمات فردی روانشناختی، توافقنامه‌ای نوشته شد و برای صراحت هرچه بیشتر امر و پایداری توافقات، نمایندگان شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، رئیس سازمان روانشناسی و رئیس سازمان بهزیستی این توافقنامه را امضا کردند که به رویت و تایید بازرسین هر دو مجموعه نیز رسیده است، بدون شک این امر بر کیفی سازی ارائه خدمات و اثربخشی مراکز تاثیر گذار خواهد بود. 
او در ادامه با بیان اینکه: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در حوزه های مختلف همچون مراکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ اورژانس اجتماعی به ارائه خدمات تخصصی به جامعه می پردازد گفت :در مورد صدور مجوز مراکز مشاوره بر اساس بند ۸ ماده ۵۷ قانون احکام توسعه کشور، ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، تنها مرجع صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان بهزیستی است. 
مدیرکل بهزیستی فارس عنوان کرد : بر اساس این توافقنامه همه افرادی که قصد دارند کار فردی در حوزه روانشناسی انجام بدهند یا وارد کار حرفه‌ای شوند، معرفی می شوند تا پروانه صلاحیت فردی و شماره نظام را از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دریافت کنند، همچنین تمامی مراکز مشاوره و روانشناسی که از سازمان بهزیستی مجوز دریافت نکرده اند و از دستگاه دولتی دیگر یا از سازمان روانشناسی مجوز دارند نیز موظفند طی ۶ ماه آینده مجوز را تطبیق داده و آن را از سازمان بهزیستی دریافت کنند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1648 کلیک ها  یکشنبه, 30 خرداد 1400 14:36
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا