ضعف ایمان وتقوا مانع وجود برکات خداوند بر روی زمین می شود

ضعف ایمان وتقوا مانع وجود برکات خداوند بر روی زمین می شود
   
ضعف ایمان وتقوا مانع وجود برکات خداوند بر روی زمین می شود |||| ||||

مسئول قرارگاه عمار منصوریه گفت: خداوند می فرماید اگر مردم آبادی ها، ایمان می آوردند و تقوا پیشه می کردند برکت هایی از آسمان و زمین بر روی آنان گشوده می شد، اگر امروز در دنیا شاهد کم شدن نزول رحمت وبرکت الهی هستیم دلیل آن عمل نکردن به توصیه حضرت حق است، ایمان و تقوایی که در زمان امام عصر(عج)سبب نزول برکات ورحمت الهی هست ایمان و تقوای همگانی است به برکت حضور حضرت.

به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق شامگاه یکشنبه در مراسم جشن سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) که در مسجد الرجا شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه باید منتظر آمدن منجی بشریت باشیم، اظهار کرد: جهانی که پیش از ظهور امام زمان(عج) پر از ظلم، تباهی و ستم است با آمدن منجی عدالت همه جا را فرا می گیرد.
وی در ادامه با تصریح اینکه حکومت صاحب الزمان(عج) برپایه عدل استوار می شود، اضافه کرد: حضرت سید الشهدا(ع) در جمع اصحاب خود در پاسخ به این سوال که اگر امام زمان(عج) ظهور کند بر این جهان چه می گذرد؟ اینچنین پاسخ می دهد، برکت از آسمان به سوی زمین فرو می ریزد و این برکات که از جانب حق بر زمین نازل می شود به قدری است که درختان از میوه فراوانی که خداوند عنایت فرموده اند می شکند.
مدیر حوزه علمیه منصوریه عنوان کرد: سیدالشهدا در ادامه به این آیه که خداوند می فرماید اگر مردم آبادی ها ایمان می آوردند و تقوا پیشه می کردند برکت هایی از آسمان و زمین بر آنان نازل میکرد، اگر امروز در دنیا برکات نازل نمی شود دلیل آن عمل نکردن به توصیه حضرت حق است، ایمان و تقوایی که در زمان امام عصر(عج) وجود دارد وسبب نزول برکات می شود ایمان و تقوای همگانی است.
وی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) می فرماید، اگر خداوند برای آن قومی که آلوده به معصیت و گناه اند خداوند عذاب نمی فرستد و فرصت می دهد اولابه برکت ولی و حجت خداوند در میان آن قوم است، وثانیا به خاطر مومنان ومتقین درآن جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین حدائق افزود: برخی افراد فکر می کنند که امام زمان(عج) پنهان و گم شده است، اما در صورتی که این ما هستیم که به خاطر اعمال خود گم شده ایم، ما هستیم که در مقوله تقوا ضعیف عمل می کنیم گم شده وادی ضلالت وگمراهی و معاصی ما مردمیم لذا سعی کنیم که اوصاف وویژگی های یاران امام زمان راکه در راس آنها ایمان وتقوی است در خود ایجاد کنیم وبه واقع منتظر حضرت باشیم چرا که امام صادق در روایتی فرمودند: فَاِنْ ماتَ وَ قامَ القائِمُ بَعْدَهُ كانَ لَهُ مِنَ الاَْجْرِ مِثْلُ اَجْرِ مَنْ اَدْرَكَهُ، فَجِدُّوا وَانْتَظِرُوا هَنيئا لَكُمْ اَيَّتُهَا الْعِصابَهُ الْمَرْحُومَةُ. اگر كسى كه منتظر حضرت است از دنيا برود و حضرت بعد از او قيام كند اجر او همانند اجر كسى است كه زمان او را درك كرده، پس بكوشيد ومنتظر باشيد، گوارا باد بر شما اى منتظران
وی در ادامه نیز به اوضاع گرانی ها در بازار اشاره و ابراز کرد: امروز برخی افراد نیاز ضروری برادران و خواهران دینی خود را احتکار می کنند، سپس توقع داریم برکات خداوند نازل شود. 
مسئول قرارگاه عمار در پایان گفت: یکی از راه های برون رفت از مشکلات دعا برای تعجیل درامر ظهور حضرت است که خود آقا فرمودند برای تعجیل درامر فرج دعا کنید چرا که فرج گشایش امر شما شیعیان است
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
716 کلیک ها  دوشنبه, 09 فروردين 1400 09:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا