فعالیت های قرار گاه عمار در دوران کرونا /توزیع بسته های معیشتی و کمک های نقدی بین نیازمندان

با توجه به شیوع بیماری کرونا فعالیت های قرار گاه عمار برای کمک به همو نوعان خود شدت گرفت. 

 
به گزارش راستین آنلاین مسئول قرارگاه تبلیغی عمار در دیدار معاون مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور که در سالن اجتماعات حوزه علمیه منصوریه برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این قرارگاه اظهار کرد: قرارگاه عمار بنا به توصیه و دغدغه ای که مسئول مدرسه علمیه منصوریه داشتند در سال 93 تاسیس شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق در ادامه تبلیغ را یکی از رسالت های طلاب و روحانیون برشمرد و افزود: به همین منظور قرارگاه عمار فعالیت های خود را در راستای تبلیغ آغاز کرده است، از این رو 2 روز پایانی هفته را طلاب در روستاها مشغول به تبلیغ می شدند.
 
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با تصریح اینکه 25 کانون فرهنگی مساجد و حسینیه ها تحت پوشش قرارگاه عمار قرار دارند، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به حضور مبلغین در روستا ها نیازهای روستاها نیز مورد توجه قرار گرفت و بنا شد تا برخی مساجدرو حسینیه ها که نیاز به مرمت دارند از سوی قرارگاه عمار مرمت شوند، از این رو بعد جهادی قرارگاه نیز فعال شد که احداث سرویس های بهداشتی و حمام نیز در دستور کار قرار گرفت.
 
وی در ادامه فعالیت های کرونایی قرارگاه عمار را نیز مورد توجه قرار داد و بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا فعالیت ها نیز در این قرارگاه شدت گرفت و حدود 15 گروه جهادی مشغول به ضد عفونی شدند.
 
مسئول قرارگاه عمار منصوریه بیان کرد: حدود 11 هزار بسته معیشتی در ایام کرونایی میان نیازمندان توزیع شد، همچنین در موضوع کمک های نقدی نیز حدود 850 میلیون تومان وجه نقد میان آسیب دیدگان از کرونا پرداخت و همچنین توزیع 60 هزار قرص نان، 3 هزار کیلو آرد نیز از دیگر فعالیت های این مجموعه به شمار می رود.
 
وی اهدای چهار سری جهیزیه و سیسمونی میان نیازمندان را یکی دیگر از فعالیت های قرارگاه عمار برشمرد و گفت: تاکنون این امر خیر ادامه داشته است که امیدواریم با همت خیرین نیک اندیش ادامه دار باشد.
 
مدیر مدرسه علمیه منصوریه مطرح کرد: 80 مبلغ در 30 گروه تیمی در تبلیغ ها در روستا ها مشغول هستند، همچنین از آیت الله مکارم شیرازی نیز به دلیل حمایت های خود از مبلغین قدردانی می کنیم.
 
وی به دیگر فعالیت های قرارگاه عمار نیز اشاره و اضافه کرد: طلاب قرارگاه عمار همچنین علاوه بر فعالیت های تبلغی در بعد جهادی نیز تغسیل اموات کرونایی و همیار بیماری در ایام کرونایی می پردازند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
523 کلیک ها  شنبه, 06 دی 1399 13:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا