زائران اربعین تمدید و یا اخذ گذرنامه را به روز آخر موکول نکنند

زائران اربعین تمدید و یا اخذ گذرنامه را به روز آخر موکول نکنند
   
زائران اربعین تمدید و یا اخذ گذرنامه را به روز آخر موکول نکنند |||| ||||

  مدیرکل پست استان فارس خواستار اقدام به موقع زائرین امام حسین (ع) جهت اخذ یا صدور گذرنامه هایشان شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : مهدی آزادی در جلسه ای که با محوریت ارائه خدمات بهینه به زائرین اربعین برگزار شد ضمن تاکید بر افزایش هماهنگی بین پست و اداره گذرنامه در شیراز و شهرستان ها، خواستار اقدام به موقع زائرین جهت اخذ یا تمدید گذرنامه هایشان شد.
مدیرکل پست استان فارس ضمن اشاره به ارتقای ظرفیت موجود و افزایش ساعت کاری کارکنان پست در ایام اربعین به منظور کارسازی و توزیع بهینه گذرنامه های زائرین، از رسانه ها خواست تا نسبت به اطلاع رسانی لازم به زائرین اربعین حسینی در راستای موکول نکردن اخذ یا تمدید گذرنامه هایشان به روزهای پایانی منتهی به روز اربعین حسینی به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تحویل گذرنامه ها به دلیل افزایش ترافیک کاری در پیام مذکور شد.
در ادامه جلسه، رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان نیز با بیان اینکه طی یک ماه گذشته تعداد 30 هزار و 800 فقره گذرنامه صادر و تحویل پست استان فارس شده، از تعداد 20 هزار درخواست صدور گذرنامه مربوط به زائرین اربعین حسینی طی چند روز اخیر خبر داد.
سرهنگ افشین فر در ادامه ضمن تقدیر از تلاش کارکنان اداره کل پست استان، در راستای افزایش همکاری با اداره کل پست استان فارس جهت ایجاد بستر مناسب برای انجام رهگیری ویژه گذرنامه های زائرین توسط اداره کل پست استان فارس قول مساعدت داد.
در پایان جلسه مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس نیز با تاکید بر ارائه خدمات بهینه به زائرین امام حسین (ع) توسط دستگاه های مرتبط، خواستار اطلاع رسانی گسترده موارد حائز اهمیت به آنها شد

انتهای پیام /  108
249 کلیک ها  چهارشنبه, 25 مرداد 1402 07:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا