هوشیاری کارکنان پست در جلوگیری از راه‌های ورود کالاهای ممنوعه

هوشیاری کارکنان پست در جلوگیری از راه‌های ورود کالاهای ممنوعه
   
هوشیاری کارکنان پست در جلوگیری از راه‌های ورود کالاهای ممنوعه |||| ||||

  سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس طی دیدار با مدیرکل پست استان فارس ضمن تقدیر از تلاش کارکنان پست استان، نامه رسان‌ها را سفیرانی معتمد در راستای جهاد تبیین خطاب کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان فارس، اسماعیل قزل سفلی با اشاره به ظرفیت بالای ارسال و دریافت مرسولات در شبکه پستی، در خصوص هوشیاری کارکنان پست در شناسایی و جلوگیری از راه های ورود کالاهای ممنوعه از سوی قاچاقچیان به شبکه پستی هشدارهای لازم را ارائه داد.

وی با اعلام رضایت از ارائه خدمات اداره کل پست استان فارس در نقاط دوردست روستایی، خواستار افزایش تعامل این دستگاه با استانداری فارس در قالب قراردادهای مختلف شد.

مدیرکل پست استان فارس نیز  طی گزارشی از عملکرد اداره کل پست استان فارس و کارسازی روزانه حدود 60 هزار مرسوله پستی صادره و وارده در این اداره کل ارائه داد.

آزادی با بیان اینکه تخصیص 50 دستگاه وانت پراید مسقف و یکدست با آرم و لوگوی پست و استقرار سیستم تجزیه هوشمند در پست مرکزی فارس از جمله کارهای مهم چندسال اخیر در اداره کل پست استان فارس بوده است، به کارهای در دست اقدام این اداره کل مانند پیگیری های انجام شده در راستای بهسازی ساختمان های 717 پستی شیراز و پست سپیدان و همچنین ایجاد نقطه پستی جدید در منطقه غرب شیراز اشاره کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به افزایش فرصت های ایجاد شده طی چند سال اخیر در راستای راه اندازی فروشگاه های الکترونیکی با استفاده از ظرفیت پست، در راستای افزایش تعامل بین اداره کل پست استان با استانداری اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام /  108
226 کلیک ها  یکشنبه, 08 مرداد 1402 08:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا