تامین تجهیزات ۴ بیمارستان در فارس

تامین تجهیزات ۴ بیمارستان در فارس
   
تامین تجهیزات ۴ بیمارستان در فارس |||| ||||

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تجهیز ۴ پروژه بیمارستانی با مساعدت ۸۰ درصدی هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سید ابوالفضل هاشمی اصل‌ شنبه ۷ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز ۴ بیمارستان از توابع استان فارس با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: ۴ پروژه در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران شامل بیمارستان‌های گله‌دار، بیمارستان شهدای فورگ، بیمارستان امام علی(ع) کازرون و بیمارستان نی‌ریز است.

او با اشاره به تجهیز بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی گله‌دار در شهرستان مهر، افزود: بیمارستان این شهرستان جزو مناطق محروم فارس محسوب می‌شود لذا تامین تجهیزات برای مردم این منطقه بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: اکثر قریب به اتفاق تجهیزات بیمارستان گله دار همچون انواع تخت‌های ویژه CCU وICU ، سونوگرافی، ماشین بیهوشی، پمپ سرم و پمپ سرنگ با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین و در مرحله نصب هستند.

هاشمی در خصوص تجهیز بیمارستان شهدای فورگ در شهرستان داراب نیز اظهار کرد: این بیمارستان به عنوان یک مرکز  درمانی ۱۸ تخت‌خوابی شبانه روزی فعالیت خواهد کرد و تاکنون اکثر تجهیزات این بیمارستان همانند تخت‌های بزرگسال، اطفال و نوزاد،  دستگاه‌های مانیتورینگ، ماشین بیهوشی، ونتیلاتور و ... را تحویل گرفته‌ایم و به محض تامین نیروی انسانی شروع به کار خواهد کرد.

او یادآور شد: با توجه به پیک‌های مداوم کرونا بیمارستان امام علی(ع) کازرون ابتدا بخش ویژه کووید را راه اندازی  کرد و سایر بخش‌ها شامل تصویربرداری، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، ان‌آی‌سی‌یو، اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، دیالیز، زنان و زایمان، بستری و درمانگاه نیز با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی تجهیز و راه‌اندازی شدند.

هاشمی یادآور شد: با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تجهیزات و ملزومات پزشکی بیمارستان جدیدالاحداث شهدای سلامت نی ‌ریز شامل انواع مانیتور علائم حیاتی، ونتیلاتور، دستگاه‌های دیالیز، ماشین بیهوشی و دستگاه‌ های تصویربرداری شامل سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی ثابت، رادیولوژی پرتابل و ... به همراه بیش از ۱۸۰ عدد از انواع تخت‌های ویژه CCU- ICU، تخت بزرگسال، تخت اطفال و نوزاد و برانکارد برای این بیمارستان نیز، تامین شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2768 کلیک ها  شنبه, 07 اسفند 1400 14:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا