حضور تیم‌های سلامت روان در مناطق سیل‌زده فارس

حضور تیم‌های سلامت روان در مناطق سیل‌زده فارس
   
حضور تیم‌های سلامت روان در مناطق سیل‌زده فارس |||| ||||

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه سلامت شهروندان اولویت اصلی است، از برنامه ریزی برای حضور تیم‌های سلامت روان در مناطق مواجه به مشکل سیلاب و سیل‌زده جنوب فارس خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین دکتر سید وحید حسینی چهارشنبه ۱۵ دی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع سیل در برخی مناطق جنوب کشور و فارس، تیم‌های بهداشتی در این مناطق حضور یافتند.
 
او با اشاره به دستور وزیر بهداشت در این زمینه به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، کرمان، هرمزگان و زاهدان در پی وقوع سیلاب در مناطق جنوب کشور، گفت: در اثر بارش‌های اخیر در سطح استان فارس، مناطقی از توابع شهرستان‌های مهر و لارستان دچار سیلاب شده که مجموعه سلامت استان نیز برای خدمت به مردم این مناطق به حالت آماده باش درآمد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از حضور تیم‌های بهداشتی دانشگاه در روستای جونیو از توابع شهرستان مهر به دلیل وقوع آبگرفتگی برخی منازل خبر داد و اظهار کرد: در منطقه بیرم از توابع شهرستان لارستان نیز تعدادی منازل با مشکل آبگرفتگی مواجه شدند که تیم‌های بهداشتی در سریع ترین زمان ممکن در کنار مردم این مناطق حضور یافته و کار نظارت بر سلامت مواد غذایی و آب آشامیدنی را آغاز کرده اند.
 
حسینی با اشاره به آب گرفتگی یکی از مراکز بهداشتی درمانی منطقه بیرم افزود: در همین راستا تجهیزات این مرکز به فضای دیگر انتقال یافت و با تلاش‌های انجام گرفته، ارائه خدمات بهداشتی کار واکسیناسیون در این منطقه نیز پیگیری و مجدد آغاز شده است؛ همچنین با توجه به تلف شدن تعدادی دام در این منطقه، با حضور کارشناسان بهداشت محیط بر دفن بهداشتی دام‌ها نیز نظارت لازم انجام گرفت.
 
سرپرست علوم پزشکی شیراز همچنین از برنامه ریزی برای حضور تیم‌های سلامت روان در این مناطق خبر داد و تاکید کرد: رسالت نخست مجموعه بهداشت و درمان استان، تامین سلامت مردم در تمامی شرایط و به ویژه در بحران‌هاست که در این مسیر، تیم‌های بهداشتی و درمانی همواره در کنار مردم هستند
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
554 کلیک ها  چهارشنبه, 15 دی 1400 10:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا