چالش های نسخه نویسی الکترونیک در فارس بررسی شد

چالش های نسخه نویسی الکترونیک در فارس بررسی شد
   
چالش های نسخه نویسی الکترونیک در فارس بررسی شد |||| ||||

با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مدیران بیمه های سلامت و تامین اجتماعی فارس، چالش های مرتبط با نسخه نویسی الکترونیک بررسی شد.

 
 
به گزارش راستین آنلاین سرپرست دانشگاه در دیدار با روسا و مدیران بیمه سلامت و تامین اجتماعی استان فارس گفت: مسایل مختلف مرتبط با بیمه ها تنها مختص فارس نیست، اما در فارس و مازندران با توجه به اجرای برنامه پزشک خانواده و تفاوت های مربوط به آن، لازم است مسایل با دید جامع تری ارزیابی شود.
 
دکتر سید وحید حسینی اولویت نخست مجموعه سلامت استان را ارایه خدمات با کیفیت به بیماران با کمترین هزینه دانست و تاکید کرد: در این راستا لازم است تعامل و همکاری بیمه ها و دانشگاه علوم پزشکی بیش از گذشته باشد؛ وظیفه ما این است که برای تسهیل در ارایه خدمت به مردم تلاش کنیم و با ارایه راهکارهای مناسب بتوانیم مشکلات مردم را در زمینه دریافت خدمات، به کمترین میزان ممکن کاهش دهیم.
 
او اجرای نسخه نویسی الکترونیکی را اقدامی مهم برشمرد که اگر با همکاری و تعامل به درستی عملیاتی شود، می تواند صرفه جویی در هزینه های درمانی کشور را به همراه داشته باشد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در زمینه مسایل بیمه ها لازم است ابتدا چالش ها را بررسی و زیرساخت های لازم را فراهم کنیم تا بتوانیم در اجرای صحیح نسخه نویسی الکترونیکی موفق باشیم.
 
 
در این نشست، دکتر «فرهاد لطفی» مدیرکل بیمه سلامت فارس و دکتر «اکبر امیری» مدیر درمان تامین اجتماعی فارس نیز چالش ها و مسایل این حوزه ها را مطرح کرده و بر اهمیت تعامل بیشتر بین بیمه ها و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کردند.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
372 کلیک ها  پنج شنبه, 02 دی 1400 09:14
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا