۱۲هزار بسته معیشتی به همت خیرین فارسی در استان توزیع می شود

۱۲هزار بسته معیشتی به همت خیرین فارسی در استان توزیع می شود
   
۱۲هزار بسته معیشتی به همت خیرین فارسی در استان توزیع می شود |||| ||||

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز شنبه 13 شهریور در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: فردا یکشنبه ۱۴شهریور در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع)، 20 هزار بسته معیشتی توزیع می شود که 12 هزار مورد از محل موقوفه «صاحب دیوانی» و مابقی از محل سایر موقوفات تامین شده است.

 
 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی با بیان اینکه از شروع کرونا تا کنون خیرین و واقفین فعالیت خوبی را اجرا کرده اند ،افزود :این بسته های معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد ،و نیازمندان استان فارسی توزیع خواهد شد . 
 
 
همچنین او در ادامه اضافه کرد :ضمن اینکه امکان طبخ خوراک گرم نبود میزان، 113 بسته معیشتی و بهداشتی از محل موقوفات فارس و خیرین بین نیازمندان توزیع شد.
 
حجت الاسلام موسوی تصریح کرد :از شروع ویروس کرونا تا کنون 10 هزار بن کارت معیشتی (اعتبار ۳۰۰تا۵۰۰هرار تومانی )از محل موقوفات فارس و کمک های خیرین به منظور حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شده است.
 
او تاکید کرد: در طرح «تبرکات علوی» از محل موقوفه زالی مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان تامین و بین چهار هزار ایتام کمیته امداد و بهزیستی واریز شد.
 
موسوی با اشاره به اینکه در حمایت از هیئات مذهبی با اعتبار 74 میلیارد ریال اجرای طرح «شمیم حسینی» در سال های 99 و 1400 شکل گرفت ،اظهار کرد : همچنین اعزام و حمایت از پنج هزار مبلغ به منظور تبلیغ برنامه های فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی طی 2 سال در دستور کار قرار دارد.
او از اهدا 33 میلیارد ریال (سه میلیارد و سیصد میلیون تومان) از محل موقوفات «صاحب دیوانی»، «آقاباباخان»، «علی اکبر قوام» و «معزالوزاره» در قالب ارزاق بین بیمارستان های خط اول کرونا طی سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
 
موسوی همچنین با بیان اینکه یک هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال بین کادر درمان توزیع شد ،عنوان‌کرد : مراکز «افق» راه اندازی و تاکنون 25 مرکز «افق» فعال شده است.
 
او در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 10 هزار بسته معیشتی میان مددجویان توزیع شده است، افزود: پنج سری جهیزیه به ارزش هشت میلیارد و 280 میلیون ریال توزیع می شود.
 
 و همچنین امسال پنج هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموز آن نیازمند توزیع می شود.
 
حجت الاسلام موسوی با یادآوری این مطلب که 30 هزار غذای گرم بین کارتن خواب ها تهیه و توزیع شده است، افزود: 21 کارگاه «شمیم خدمت» با اشتغال زایی برای 37 نفر راه اندازی شده است.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
667 کلیک ها  شنبه, 13 شهریور 1400 12:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا